TWÓJ KOKPIT
0
FORUM Twórczość Fanów

Fanfilm Star Wars Treasure of the Shadows - trailer

Aero 2007-08-04 18:33:00

Aero

avek

Rejestracja: 2007-07-18

Ostatnia wizyta: 2008-04-11

Skąd:

Zapraszam na stronę www.tots.yoyo.pl w celu zapoznania się z trailerem najnowszej produkcji fanfilmowej

Wszystkie odpowiedzi mile widziane.

LINK
  • {=}

    Bakuś 2007-08-04 18:44:00

    Bakuś

    avek

    Rejestracja: 2006-06-26

    Ostatnia wizyta: 2022-06-28

    Skąd: Kazimierz Biskupi

    Zapowiada się całkiem fajnie

    LINK
  • hmm

    the chosen one 2007-08-04 20:13:00

    the chosen one

    avek

    Rejestracja: 2005-01-27

    Ostatnia wizyta: 2013-10-04

    Skąd: Kraków

    fajnie, w dniu premiery mnie będzie w domu:/

    LINK
  • Hym ?

    Horus 2007-08-04 20:42:00

    Horus

    avek

    Rejestracja: 2006-04-15

    Ostatnia wizyta: 2021-04-25

    Skąd: Zabrze

    “Dawno, dawno temu w odległej galaktyce… 100 lat po bitwie o Ruusan Republika nadal odbudowuje się po wyniszczających Nowych Wojnach Sithów.

    Mistrz Jedi i jego padawan udają się na odległą planetę Cogneus, aby zbadać przyczynę pojawiania się ogromnej ilości nieznanych dotąd w Republice statków.

    Nie wiedzą jednak, że serce planety kryje dawno zapomnianą konstrukcję, uważaną za relikt przeszłości…”


    HeHe czy ta planeta ... Cogneus nie leży przypadkiem niedaleko Rakataku ?

    LINK
  • Trailer...

    Sky 2007-08-05 15:35:00

    Sky

    avek

    Rejestracja: 2003-03-24

    Ostatnia wizyta: 2021-02-11

    Skąd: Wrocław

    ... IMHO średni, za mało dynamiczny, ale całość wygląda fajnie. Do czego bym się przyczepił:
    - dialogi: technicznie średnio, może jakby były dogrywane później to byłyby wyraźniejsze? (no chyba że są, ale i tak średnio to jeszcze brzmi w niektórych momentach )
    - ten hologram... polecam tą stronę: http://www.sfx.com.pl/efekty/hologram/hologram.html
    - tej walce na miecze świetlne brakuje dynamiki (a może to tylko trening padawanów?) - czy jest to trochę spowodowane tym, że wszystko kręcicie na blue/green screenie?

    No ale powstrzymam się od dalszych komentarzy i czekam na film... ogólnie wygląda świetnie, modlę się tylko żeby fabuła i dialogi nie były wyświechtane...

    LINK
    • Re: Trailer...

      Aero 2007-08-11 16:39:00

      Aero

      avek

      Rejestracja: 2007-07-18

      Ostatnia wizyta: 2008-04-11

      Skąd:

      Sky napisał(a):

      - ten hologram... polecam tą stronę: http://www.sfx.com.pl/efekty/hologram/hologram.html


      heh, rozsmieszylo mnie to troche bo pomysl bralem wlasnie z tej stronki - pewnie chodzi Ci o problemy z przeplotem. Otoz - w pelnoekranowej wersji (720p) nie widac go, ale przez to ze film byl pomniejszany do troche innego formatu przeplot rozmazal cala sylwetke (jesli ktos potrafi wytlumaczyc dlaczego to prosilbym o odpowiedz).

      Ludzie ludzie... chcielibyscie efekt jak z ILM, a tak sie niestety nie da.

      LINK
      • :)

        Sky 2007-08-11 19:13:00

        Sky

        avek

        Rejestracja: 2003-03-24

        Ostatnia wizyta: 2021-02-11

        Skąd: Wrocław

        Nie że zaraz efekty jak z ILM ale na stronie Santiego wygląda to w porządku, kiedyś sam coś takiego zrobiłem krok po kroczku wg jego instrukcji więc uważam że można to było zrobić lepiej zresztą w sieci jest dużo innych tutoriali.

        no ale skoro to tylko problemy czysto techniczne to spoko

        LINK
  • Na pewno

    Kasis 2007-08-05 15:59:00

    Kasis

    avek

    Rejestracja: 2005-09-08

    Ostatnia wizyta: 2022-08-15

    Skąd: Rzeszów

    z ciekawością obejrzę jak się pojawi i dopiero wtedy będę oceniać
    Jeśli chodzi o zwiastun, to dużo on nie pokazuje, choć wygląda całkiem nieźle. Tylko, jak to zwykle w fanowskich produkcjach bywa, dykcja aktorów nie najlepsza.

    LINK
  • na pierwszy rzut oka:)

    Taraissu 2007-08-06 16:42:00

    Taraissu

    avek

    Rejestracja: 2005-12-29

    Ostatnia wizyta: 2017-03-31

    Skąd: Wrocław

    Wygląda fajnie i fajnie sie z grywa z muzyką, ale..ale coś mi w tym nie gra, ale nie wiem jeszcze co ;/ efekty wyglądają całkiem całkiem ale aktorstwo mnie lekko niepokoi choć już przywykłam, że fanfilmy mają często ten mankament, że któryś element leży totalnie podczas gdy reszta jest nawet znośna. Póki co tyle czekam z niecierpliwością na premierę technicznie jest nieźle, boję się fabuły, ale będzie co ma być MTFBWY

    LINK
  • Średnio

    Hansavritson 2007-08-06 16:54:00

    Hansavritson

    avek

    Rejestracja: 2007-05-14

    Ostatnia wizyta: 2010-08-19

    Skąd: Rzeszów

    Efekty specjalne są ciut badziewne. Gra aktorska, a właściwie polski akcent troszkę psuje zarys. Ja jednak czekam, żeby zobaczyć jak to będzie wyglądało na tle fabuły, która zapowiada się dość ciekawie (fajna książka by z tego była). Czekam do września.

    LINK
  • może byc

    potworek 2007-08-06 17:03:00

    potworek

    avek

    Rejestracja: 2007-07-16

    Ostatnia wizyta: 2016-01-05

    Skąd:

    Efekty swietne, pokazana walka piekielnie wolna, bez dynamiki, wydaje się, jakby aktorzy bali się połamać rekwizyty, nie wiem czemu uwzieliście się na angielskie dialogi, jak się nie jest amerykaninem nie jest to wymagane, no chyba że chcecie robić coś bliźniaczo-podobnego do oryginału, zdjęcia na blue boxie - zawodowi aktorzy mają problem, by się wczuć w wygenerowany na nim obraz, co mówić amatorzy. Czekam do premiery, trzymam kciuki

    LINK
  • i cuś jeszcze

    potworek 2007-08-06 17:05:00

    potworek

    avek

    Rejestracja: 2007-07-16

    Ostatnia wizyta: 2016-01-05

    Skąd:

    I w ogóle trailer wykonany lepiej, niż oryginalny do Ataku Klonów, też za to plus

    LINK
  • Ogólnie

    Malak The Sith Lord 2007-08-06 19:06:00

    Malak The Sith Lord

    avek

    Rejestracja: 2005-12-30

    Ostatnia wizyta: 2010-11-16

    Skąd: Wrocław

    fajnie się zapowiada, czekam na całość, ponieważ tylko wtedy będzie można cokolwiek osądzać...
    Co do trailera, to widać duże zaangażowanie komputera, tzn widać, że dużo animacji będzie.
    Ogólnikowo (nie pier*oląc, bo to nie polityka) czekam i czekam, mając nadzieję, że się doczekam...

    LINK
  • Całkiem całkiem......

    Girdun 2007-08-06 22:26:00

    Girdun

    avek

    Rejestracja: 2008-08-31

    Ostatnia wizyta: 2015-03-16

    Skąd: Częstochowa

    Poiwem szczeże ze jestem miło zaskoczony i mam nadzieję że film będzie jeszcze lepszy od bardzo fajnego zwiastunu. O błedach nie będę juz wspominał bo zrobili to już koledzy, jednak mam nadzieje że będzie super, nie mogę sie już doczekać

    LINK
  • Jako jeden z producentów...

    Chebeat 2007-08-06 22:35:00

    Chebeat

    avek

    Rejestracja: 2006-09-04

    Ostatnia wizyta: 2010-05-24

    Skąd: Skierniewice

    ...powiem tylko tyle, iż na zrobienie trailera mieliśmy bardzo mało czasu (około 5 dni), dlatego można w nim zobaczyć wiele niedociągnięć i błędów. Co do walk, jest to tylko krótki fragment. Gra aktorów, niestety nie jest najlepsza, ale robiliśmy co w naszej mocy by wypadła jak najlepiej. Dźwięk także będzie poprawiony. Fabuły na razie nie zdradzę, ale mogę powiedzieć, że mamy jeszcze jedną "niespodziankę", którą zobaczycie dopiero w filmie.

    Pozdrawiam
    Chebeat

    LINK
    • why?

      Taraissu 2007-08-06 23:21:00

      Taraissu

      avek

      Rejestracja: 2005-12-29

      Ostatnia wizyta: 2017-03-31

      Skąd: Wrocław

      oh czemu wszyscy tłumacza się brakiem czasu kupujemy produkt taki jaki jest i raczej nie obchodzi nas, że świeżo zakupiony telewizor nie odbiera połowy programów, bo w Tajlandii było tsunami....Liczy się efekt A jeśli efekt jest świetny, to można wtedy powiedzieć o kłopotach nio ale i tak trzymam kciuki

      LINK
  • Hmm...

    Boris tBD 2007-08-07 00:57:00

    Boris tBD

    avek

    Rejestracja: 2001-09-17

    Ostatnia wizyta: 2020-04-14

    Skąd: Piaseczno

    Powiem tak Dialogi po english są zryte na maxa, sorry ale nie umiesz szprechać nie szprechaj publicznie...

    A całą resztą jestem zaskoczony na plus, choć końcową ocenę wystawię dopiero gdy ujrzę całość, bo ze zwiastunami to różnie bywa...

    LINK
  • kilka słów od winowajcy =]

    Darth_Thingol 2007-08-23 12:56:00

    Darth_Thingol

    avek

    Rejestracja: 2005-06-16

    Ostatnia wizyta: 2012-04-06

    Skąd: Skierniewice

    jeśli chodzi a grę aktorską, to rozumiem rozczarowanie bastionowiczów, bo jako reżyser, producent, scenarzysta (i jeszcze 20 funkcji), ale przede wszystkim jako aktor tego fimu również nie jestem z niej zadowolony.
    Nie jesteśmy aktorami, jesteśmy fanami Star Wars.

    LINK
  • Premiera

    Mistrz Seller 2007-09-07 16:41:00

    Mistrz Seller

    avek

    Rejestracja: 2006-11-24

    Ostatnia wizyta: 2022-02-10

    Skąd: Skierniewice

    Już 15 września w skierniewickim kinie Polonez o 13.30

    LINK
  • Premiera, której nie było

    Mistrz Seller 2007-09-15 14:10:00

    Mistrz Seller

    avek

    Rejestracja: 2006-11-24

    Ostatnia wizyta: 2022-02-10

    Skąd: Skierniewice

    spieszę donieść, że premiera filmu została odwołana. (Taką informacje znalazłem po przyjściu na premierę).

    LINK
    • <--->

      Ray Solar 2007-09-15 17:12:00

      Ray Solar

      avek

      Rejestracja: 2006-10-20

      Ostatnia wizyta: 2022-08-03

      Skąd: Sopot

      powiem, że trochę kichę mieli Ci co przyjechali z jakiś dalszych zakątków Polski... no cóż jak na mnie to ktoś ostro spier*olił sprawę

      LINK
    • hahahaha

      Sky 2007-09-15 17:30:00

      Sky

      avek

      Rejestracja: 2003-03-24

      Ostatnia wizyta: 2021-02-11

      Skąd: Wrocław

      a przez chwilę nawet miałem ochotę przyjechać, dobrze że nie miałem czasu ani chęci xD

      kolejna porażka "polskiego przemysłu fanfilmowego"

      ciekawe kiedy dokładnie zostało ogłoszone, że premiery nie ma... bo jeśli np. w dniu premiery albo dzień przed, to organizatorzy są... no cóż, nieodpowiedzialni

      LINK
  • To w sumie

    Baca 2007-09-15 17:09:00

    Baca

    avek

    Rejestracja: 2004-06-18

    Ostatnia wizyta: 2010-03-14

    Skąd: Będzin

    dość zabawne.

    Kolejny "cios wymierzony w tzw. Fandom", na Ozyrysa i Apisa.

    BTW:
    zróbta no emotka ze Skippym.
    Bo jest tylko ten metroseksualny Artoo

    LINK
  • Tots nadal powstaje

    Mistrz Seller 2007-12-01 12:47:00

    Mistrz Seller

    avek

    Rejestracja: 2006-11-24

    Ostatnia wizyta: 2022-02-10

    Skąd: Skierniewice

    na oficjalnej stronie http://www.tots.yoyo.pl/- nowe informacje na temat fanfilmu

    LINK
  • TOTS ukonczony, oficjalny plakat rowniez

    Ivered 2008-02-15 20:29:00

    Ivered

    avek

    Rejestracja: 2008-02-15

    Ostatnia wizyta: 2008-06-05

    Skąd:

    -[url=http://img129.imageshack.us/my.php?image=totsposter1kx3.jpg][img=http://img129.imageshack.us/img129/5756/totsposter1kx3.th.jpg][/url]


    [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img129.imageshack.us/img129/5756/totsposter1kx3.jpg[/IMG][/URL]


    zamiescilem juz nowy watek z owym plakatem, ale mysle ze rowniez i ten nalezaloby uzupelnic. tak wiec uzupelniam i oglaszam - TOTS zostal ukonczony, juz niedlugo wszyscy fani i niefani beda go mogli sobie obejrzec.

    LINK

ABY DODAĆ POST MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..