Forum

The Batman (2021)

Nareszcie poza szczegółami jak obsada czy zarys fabuły, reżyser nadchodzącego filmu o mrocznym rycerzu - Matt Reeves, postanowił pokazać nam nieco więcej. Jest to filmik z testu kamery, gdzie możemy przyjrzeć się nowemu kostiumowi Nietoperza, ale też posłuchać fragmentu muzyki skomponowanej przez "naszego" gościa od Łotra 1, Michaela Giacchino.

https://vimeo.com/391277390

Kostium wyraźnie wzorowany na zbrojach rycerskich, co jakoś niezbyt współgra z dość futurystycznym logo, kojarzącym się trochę z Batman Beyond... Muzyka natomiast - bardzo ok.

Re: The Batman (2021)

muzyczka jak przerobiony imperial march

Re: The Batman (2021)

Spoko nuta.

Re: The Batman (2021)

Niepotrzebe to czerwone światło, muzyczka dno.

Re: The Batman (2021)

Miałem nadzieje, że po sukcesie takiego Deadpoola, czy Spider-man Homecoming i Far from Home gdzie tytułowe postaci mieli ruchome białe oczy to będą mieć odwagę dać Batkowi białe oczy, może następnym razem

Ale ja kto

bez Belli ?

Re: The Batman (2021)

Przekolorowane

https://www.youtube.com/watch?v=BJdtmBq8RZ8

Przy okazji Reeves napisał, że kawałek muzyczny z testu to początek przed wjazdem theme`u Batka.

Zdjęcie stroju

Kilka zdjęć z planu, na których widać lepiej strój Batmana.

https://twitter.com/hashtag/TheBatSuit?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw

Re: Zdjęcie stroju

Bleh, co to za szpilki/igiełki on tam se założył na głowę?

Re: Zdjęcie stroju

Fakt, słabo te "uszy" wyglądają... Z dłuższymi Gacek wygląda znacznie lepiej. Zapewne chcieli zrobić coś innego, niż dotychczas, no ale...

Re: Zdjęcie stroju

Krótkie już miał Affleck.

Re: Zdjęcie stroju

Chyba ze względu na porę miałem w głowie wyłącznie solowe filmy, całkowicie zapominając o Batflecku. xD Chociaż, jego "uszy" i tak jakoś zgrabnie pasowały do stroju, pomimo że były krótkie.

Tak przy okazji - są jeszcze fotki z planu, na lokacjach. Niektóre całkiem ładne, w gotyckim stylu.

https://twitter.com/DCMovieNews2/status/1230750783257231364
https://twitter.com/DCBReserva/status/1230655853918900229
https://twitter.com/DCMovieNews2/status/1230758908618166272
https://twitter.com/BBCScotlandNews/status/1230939189644070915

Zbroja zajebista

...tylko te uszy. Ich długość jest ok, ale są cienkie strasznie. Nie pasują do całości.

Ale reszta - mega!

Pelerynę mu w CGI dorobią? Jak Spawnowi w 1997?

Re: Zdjęcie stroju

Uszy uszami, ale przód maski wygląda jakby miał wodogłowie...

Foty Batmobilu

https://twitter.com/mattreevesLA/status/1235261421425958912

Widać Reeves zbytnio nie pofantazjował. 60`s vibe

Re: Foty Batmobilu

Patrząc całościowo na design - niby tak. Ale są i "świecidełka" a`la Schumacher. Mieszają dawne czasy z futuryzmem, w kostiumie też się to dało zauważyć.

Re: Foty Batmobilu

disclaimer napisał:
60`s vibe
-----------------------
Nie bardzo. Batmobil był w komiksach zwykłym (ale podrasowanym) samochodem przez praktycznie całe 80`s i później też. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że bardziej egzotyczne designy Batmobilu były inspirowane filmami, od pierwszego burtonowskiego począwszy.

W filmie ma być Batman w drugim roku swojej działalności. Mi pasuje.

Re: Foty Batmobilu

A będzie sprej na rekiny?

Re: Foty Batmobilu

Design OK, jak Gunfan pisze - może być jak na pierwsze kroki Batmana.

Ja tylko mam nadzieję, że dobrze oddadzą historię i samego bohatera. Oczywiście, chciałbym żeby film był ładny dla oka, ale nie uważam żeby to było najważniejsze.

W końcu Burton zrobił pięknie wyglądające filmy, ale w sumie ciężko je nawet nazwać Batmanami. Że o kompletnym zniszczeniu postaci Jokera nie wspomnę. Aż żal, że tak zmarnowano świetną grę aktorską Nicholsona. Z kolei Nolan opowiedział świetne i wierne ideom Batmana historie, aczkolwiek filmy wyglądały jak każdy przeciętny thriller - taka konwencja, ale gdzieś charakterystyczny klimat uleciał. Mimo to wciąż nie mam wątpliwości, że Nolan > Burton any day.

Re: Foty Batmobilu

viper vibes
ładny

Artwork i logo poprzedzające DCFandome

Screenshoty z Bruce`m

https://twitter.com/_ComicUniverse/status/1297261291657101316

Po samych fotach już to kupuję. Komiczny pretensjusz playboy Bale-growl i utyty edgelord Affleck będą przepraszać za swoją egzystencję

Re: Screenshoty z Bruce`m

Na pewno będzie lepszy niż Affleck grający jakby za karę.

Jest

pozamiatane

Z tego co Reeves mówił nakręcono dopiero 25% materiału. Jak na tyle całość wygląda tu zacnie. Widzę co nieco inspiracji filmami Finchera. I nareszcie iście komiksowy motyw muzyczny który nie jest jednocześnie jakąś pierdziawą z głośników. Go go Giacchino!

https://www.youtube.com/watch?v=NLOp_6uPccQ

Re: Jest

Klimat - świetny, muzyka również. Ciągle trudno mi jednak przyzwyczaić się do Gordona, ale też i Pattinsona w roli Wayne`a (jako Batman wygląda ok). Cóż - zobaczymy całość, niechaj kręcą dalej! ;]

Re: Jest

Wygląda to zaskakująco dobrze, nawet czarny Gordon. Plus też za Batmana lejącego złych ile wlezie. Riddler też jak widać nie będzie śmieszkiem jak w Forever.

Re: Jest

Matko, genialnie. Czekam na ten film!

I Nirvana!

Omówienie zwiastuna od... naEKRANIE

Re: Omówienie zwiastuna od... naEKRANIE

Tu już nas tak niewiele zostało, że nie ma co płonąć

Re: Omówienie zwiastuna od... naEKRANIE

Covid zbiera żniwa...

Re: Omówienie zwiastuna od... naEKRANIE

Hehe, zbliża się to co nieuniknione - ja jako admin. xDDD

Korona 2

Re: Korona 2

To jakiś super ważny musi być ten koleś, że wstrzymują całą produkcję. Koniec świata

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.