Poprzedni wątek się wyciągnął więc nowa odsłona
Poprzedni wątek się wyciągnął więc nowa odsłona
Pierwszy !
No dobra, plotki mówią, że Bethesda może przyśpieszyć i ogłosić premierę gry na wiosnę !.
- https://www.thegamer.com/starfield-fans-think-april-12-launch-international-day-human-space-flight/
Wciąż obstawiam, że to za wcześnie, a jeśli nawet - będą to drugie pół roku łatać aż do stanu grywalnego
Maj Gad, piekło zamarzło !. Wygląda na to, że oni to naprawdę ukończą !. Oryginalny "The Elder Scrolls : Oblivion" miał swoją premierę w 2006 roku. Próba przeniesienia tej gry na zmodyfikowany silnik graficzny piątej odsłony scrollsów - czyli "Skyrim", trwa już dobrych ... no, dobrych pare latek. A teraz fani odpowiedzialny za ten największy obok "Skywind" projekt w historii gier komputerowych, ujawniają datę premiery w najnowszym zwiastunie :
- https://youtu.be/0OAVFugWtow
Radość moja nie zna końca
Internety piszą, że Amazon kupił prawa do marki od Embracer Group za (wdech-wydech-wdech) 600 milionów dularów !. Co stawiałoby Larę Croft drugim po Rings Of Pała, największym wyadatkiem Amazona odnośnie praw do ... No właśnie, suma jest zawrotna, a sama growa Lara tyle nie jest warta. Co może wskazywać, że w pakiecie mogły znaleźć się także serial, a może i film ? ...
- https://www.vg247.com/embracer-may-have-sold-its-tomb-raider-rights-to-amazon-for-a-cool-600-million
Jeśli to prawda, to Embracer zrobił deal życia. Wcześniej kupił studia i prawa do o ile pamiętam - 50 growych marek za około 400 baniek A teraz jedną umową odzyskał z nawiązką to co wydał.
Premie pójdą na ?
Filmy już są trzy, przypominam.
Po co to Bezosom - cóż, może Jeff lubi.
Po co to Bezosom? - trzeba dać zajęcie aktorom z "Rinks of Pała", po anulowaniu całości po drugim sezonie. A aktorka skaczaca po scianach wdrapująca się z nożykiem po lodowych ścianach i wyginająca śmiało ciało w płytowej zbroi do roli Lary będzie idealna.
Oby tylko ważyła mniej, niż Alicja Vikander
podobno się zwija z naszego rynku ?.
Francuzi nie mogąc znieść naszego dobrobytu, zdecydowali o zamknięciu polskiego oddziału ... Taki komentarz dzisiaj widziałem, i z pół dnia się z tego śmieję . No dobra, ale poważnie, to kondycja finansowa Ubisoftu do najlepszych nie należy ostatnimi czasy ?. Trochę liczyłem, że wreszcie ich wykupi Spencer, ale to już chyba byłoby za dużo i nie do śmiechu ? ...
na PC opóźnione. Niewiele, bo raptem pare tygodni. Odświeżona wersja na pc miała ukazać się 3 marca, teraz według info Naughty Dog, gra będzie miała premierę 28 marca.
Trochę po czasie - 12 marca ostatni odcinek pierwszego sezonu serialu, ale z drugiej strony, patrząc jak dobre wyniki sprzedaży mają obecnie wersje na PS3 (!) i PS4, nie powinno mieć to jakiegoś większego znaczenia.
o to widzę, że jest szansa, że wydadzą jakiś complete pack z VI wkrótce i będzie można się upgradować. Póki co muszę jeszcze V przejść Majami i Syjamem .
Czy ja na pewno chcę odkurzać moją dawno zarzuconą Piątkę...
No nie wiem, nie wiem.
Z punktu widzenia marketingowców, którzy prawdopodobnie widząc, że Ozziego follołersuje ponad pinć miliunóf potencjalnych przyszłych zakupowiczów - decyzja logiczna.
Ale czy trafiona ? ... no nie wiem, nie wiem. Jakieś to takie ja wiem, mało wiarygodne w przekazie?, hehe.
- https://twitter.com/OzzyOsbourne/status/1627699906294206464?cxt=HHwWgMDSuZuc4JYtAAAA
No ale, nasz księciunio miał już swoją grę, "Brütal Legend", a jakiż w tej grze był zawarty materiał muzyczny do sluchania
:
:
: Cut, miut i orzeszki.
Tak, ale o ile Kijanu bł właściwym wyborem do przykladowo sajberpanka na E3, albo Cavill, który byłby wiarygodny reklamując powiedzmy najnowsze rozwiązania w kartach graficznych dedykowanych (one and the only) PC, to już Ozzy reklamujący konsolowe vr to tak nie za bardzo w punkt.
Bardziej (sorry za dobitnie czarny humor) coś może z branży pogrzebowej ? 😈 ... albo jakieś trunki ?. Albo eklerki ! 😀 - nie wiem jak teraz, ale Ozzy to chyba największy fan i pożeracz eklerek 😊
Rola Ozzyego w "BL" była całkiem fajna, więc czemu nie w takich klimatach gry? Gorsza sprawa, że Księciu zdrowie ostatnio nie dopisuje, problemy z mówieniem, dzisiaj był na Ozzy`s Boneyard i nie brzmiało to niestety najlepiej.
Za jakiś (długi pewnie ) czas wyjdzie dodatek do ER pt. Shadow of Erdtree
https://www.gram.pl/news/elden-ring-shadow-of-the-erdtree-oficjalnie-zapowiedziane-from-software-przedstawia-nowy-dodatek
6 września 2023.
A wcześniej, bo w czerwcu (E3 ?) będzie specjalny pokaz Bethesdy.
- https://youtu.be/raWbElTCea8
A i tak lepiej szykować się z grą na listopad
Żeby zdążyły się ściągnąć patche?
Pokazał się nowy trailer gry, o której od jakiegoś czasu wiadomo, że zagramy Gollumem. Premiera w tym roku, w tym na PC
https://www.youtube.com/watch?v=ZjGmX2kyrww&t=1s
Gra miała już kilka obsuw, także tego, czy wyjdzie w tym roku, to nie zakładałbym się
Wczoraj zwiastun wrzucili, i bez owijania powiem wprost - to wygląda wizualnie na crapiszcze i to z roku 2015, tak mniej więcej
Premierę ujawniono na 25 maja więc wyjdzie
Dodatkowo ujawniono, że będzie miała oprócz standardowej, wersję specjalną, tzw. Precious Edition, a w niej m. in. elfy będą gadać w Sindarin, nie po angielsku
https://www.pcgamesn.com/lord-of-the-rings-gollum/precious-edition-elvish
Ujawniono też, że najlepiej by mieć na pokładzie 32 giga ramu !!!. To są kpiny normalnie.
I jak tu się nie denerwować, no jak ?.
a nie każdy ma 32 GB RAM...?
Za optymalizację należy napalmem i zakopać, tego Golluma
Czy to aby już prawie rok będzie, jak na "Summer Game" pokazano pierwszy zwiastun ? ... tak jakoś mi się coś przypomina chyba, hmmm. Dobra, nowy alien jako taktyczna gra akcji ? - grząsko by wtopić, ale o tym przekonamy się 20 czerwca, kiedy gra będzie miała premierę
Tu gameplay zwiastun : https://youtu.be/YilVs3-B42k
https://www.youtube.com/watch?v=NCYMNmkjRS4&ab_channel=IGN - Nowe metahuman demo UE5
https://www.youtube.com/watch?v=a-pZy9bEFjk&ab_channel=IGN - Lord Of The Fallen zwiastun z komentarzem ukazującym możliwości UE5
https://www.youtube.com/watch?v=wwjjmT3b3AM&ab_channel=IGN - a tutaj zapis livestreamu z całej imprezy
I teraz wracając do zwiastuna Lord of the fallen... Dlatego napisałem przy okazji ostatniego zwiastuna do Ocalałego, że "Bez szału". Jak patrzy się właśnie na takie zwiastuny to później człowiek ma wieksze oczekiwania, bo obie gry niby na tym samym silniku tworzone.
Zawsze mam szok, jak widzę jakie możliwości mają te silniczki. Tutaj to już w ogóle petarda, ale i pytanie jaki komp by musiał być (i kogo na takie cudo stać ?), by udźwignąć taką szczegółowość w "LOTHF", kiedy trzeba oszczędzać prąd - bo inaczej rachunki za energię jak supernowa, eksplodują
Wydaje mi się, że gra musi być tak zoptymalizowana, aby była przystępna dla każdego gracza.
Zgadza się.
Ale zobaczyć Jedi vs Sith na takim silniczku, w takiej scenerii, w max ultra detalach, to wizualny obłęd
Dlatego totalnie mam gdzieś EA i czekam na kolejne produkcje, które będą godne na tyle, żebym zmodyfikował kompa lub kupił konsole.
Koniec tego dobrego !. Koniec multikont po cztery złocisze, bajbaj "JFO" w cenie browara, żegnaj "Starfieldzie" w dniu premiery za cztery zeta. Pa, "Stalkerze drugi", A niech cię ... morską falą Sony, przez ciebie nie zagram już w nowego Diablo. Koniec tego rozpasania, dosyć tych pączków w maśle. Czerpaliśmy bez opamiętania z tego źródła wirtualnej szczęśliwości, aż w końcu przedobrzyliśmy !
- “We have stopped our previous introductory offer for Xbox Game Pass Ultimate and PC Game Pass and are evaluating different marketing promotions for new members in the future,”
Witamy w Xbox Game Pass Friends & Family - https://www.xbox.com/en-IE/xbox-game-pass/friends-and-family, z czasem pewnie i dostępnym w kraju nad Wisłą
No więc nadejszła wiekopomna chwila. "TLOU" od dzisiaj także dla graczy pecetowych.
Jest to oczywiście pełny rimejk wraz z całą masą ulepszeń w stosunku do oryginalnej wersji gry.
Ciekawostka, AMD czynnie brało w tym udział. Efekty można podziwiać mając p(ie)c pozwalający na zabawę w rozdziałce 4K przy 140 klatkach na sekundę (hę?) - technologia FidelityFX Super Resolution.
Cena ? - 259zł. na Steamie.
(ach ten dubbing! ) https://youtu.be/TmN-KEFEzw4
- experience by AMD - https://youtu.be/EHv3PN5mPVU
HOLD ON!, z zakupem jakby kto.
Wyłażą bowiem niedopracowania, słaba optymalizacja, błędy, crashe itp. Ciekawe, bo widziałem już informacje jakoby gra w ogóle nie była dostarczona recenzentom przed swoją premierą - stąd i brak negatywnych ocen tej wersji.
No nic, patch day one czekamy.
Heh, ja wiedziałem, że tak będzie.
MS i Sony już wcześniej ogłosili, że robią własne ewenty i nie pojawią się na tegorocznym E3. Kwestią czasu było jak kolejni "duzi gracze" odwołają swoją obecność. No i poszło :
- https://twitter.com/E3/status/1641546610218811393?cxt=HHwWgoC2hbv8-MctAAAA
Ciekawe, czy Comic-Con też to czeka, WB i Marvel też przecież mają już swoje własne imprezy. Cóż, szkoda, szkoda, bo jak hest wszystko razem to zupełnie inny klimat jest.
Wydaje mi się, że za jakiś czas może to też czekać Comic-Con. Na razie jeszcze są zbyt duzi, ale z roku na rok panele są coraz uboższe bo firmy przenoszą swoje zapowiedzi na własne eventy. Jak trend się utrzyma to kto wie czy za kilka lat nie będą musieli skasować imprezy.
raczej przebranżowić się. Zamiast dużych studiów filmowych, będą samodzielni autorzy, twórcy komiksów, autorzy książek. Kto wie, może fantastyce wyjdzie to nawet na dobre. Będzie jak z festiwalem w Wenecji czy Cannes, mniejsza, nie mainstreamowa kinematografia z nielicznymi jednak dużymi premierami.
Trochę żałuję. Nawet w latach gdy niewiele grałem to E3 śledziłem zawsze - ot taki stały punkt z zapowiedziami i trailerami/gameplayami, element branżowej historii.
A teraz gdy większość dużych graczy organizuje własne eventy to nie chce mi się wszystkiego śledzić - co wpadnie w oko przy okazji przeglądania neta to wpadnie, a reszta? Cóż... skupię się na tym co mnie interesuje.
10 maja - https://youtu.be/Elj7do86Tx0, tak to od EA.
Wstydu nie mają, tyle powiem.
Będzie gra, w której zagrać będzie można w quidditcha
https://www.gram.pl/news/harry-potter-otrzyma-nowa-gre-oczekiwany-quidditch-z-wlasna-produkcja
Już była
https://youtu.be/YgKK4wZfGMI
Nowy materiał od fanów pracujących w pocie czoła itd., nad przeniesieniem legendarnej "trójki" - czyli "Morrowinda", na silnik graficzny piątej odsłony "Scrollsów", czyli "Skyrim". Brzmi skomplikowanie ? , nie szkodzi.
Większe wrażenie robi to, że mod ten powstaje od 2012 roku, pierwotnie pod nazwą The Elder Scrolls Renewal Project.
Data premiery ? ... ready when is ready
- https://youtu.be/64DdkXNB1C4
Szanuję ludzi którzy angażują się w takie projekty. Sam zaliczyłem tylko Obliviona i dodatki do niego, Skyrima się jakoś boję... boję się czasu jaki bym musiał poświęcić.
-Skyrima się jakoś boję...
Przegapisz grę życia, mówię Ci, bo wiem co mówię
... bo "Skyrim" to życie ! . Nie przypadkowo fani tak właśnie określają tą grę. Główny wątek fabularny nie jest długi o dziwo, ale dobrze wiesz, że nie na tym polega magia scrollsów. Cała reszta to już cód, miód i orzeszki.
Mnie klimat gry, cały świat, powalił wręcz. Pewnie dlatego, że uwielbiam skandynawskie zimne krajobrazy czy lodowate pustkowia . Dodaj do tego starożytne opuszczone ruiny, zapomniane od tysięcy lat magiczne słowa mocy, które znajdujesz i uczysz się niczym Jedi. No i Zakon Jedi, bo też tam jest
. Tygodnie łażenia z własnym ekwipunkiem i jeszcze to polowanie na smoki. Mówię Ci, ekstra jest ! ...
Grałem kiedyś w Skyrima i nawet go przeszedłem, ale totalnie nie pamietam o czym ta gra była. Jedyne co mi świta to Piotr Fronczewski dubbingujący smoka.
A ja gupi myślałem, że znałem Gotiki jak własną kieszeń, a tu proszę, glitche, speedruny, i ciach - gościu w 20 minut z kawałkiem robi rekord świata w przejściu dwójeczki
- https://youtu.be/gqF-6nHypXY
btw., z "dziur" w ścianach to sam kiedyś korzystałem, ale te katapulty i latanie między lokacjami do tyłu, normalnie mnie rozwaliły XD
oficjalnie, 24 maja, środa : https://twitter.com/PlayStation/status/1658834831483060226
Komentarze pod linkiem mówią wszystko . Ja obejrzę tylko z j e d n e g o powodu - "KotOR remake" !, when @#$%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Będzie reboot kultowej bijatyki.
https://www.youtube.com/watch?v=UZ6eFEjFfJ0
Ikoniczna zbroja dla konia, którą Bethesda otworzyła bramy piekieł; rozpoczęła nowy trynd w dojeniu graczy, który to pięknie nam ewoluował przez te lata osiągając poziom ... płatnych emotek do "Golluma". Nowej gry w uniwersum "LOTRa", mającej zadatek na crapiszcze roku - moim zdaniem będzie murowane podium.
- https://www.xbox.com/pl-PL/games/store/the-lord-of-the-rings-gollum-emotes-pack/9N719W1FFWLQ/
Tak !, TAK !. Tego właśnie trzeba !. Emotki z "mój ssskarbie" tylko w preorderze ! ... bo jak rozumiem, w podstawce nie będę mógł po gollumowemu wypowiedzieć ikonicznych słów, prawda ?
W sumie, co mnie to, przecież i tak nie zagram - bo nie kupię
Będzie nowa gra z serii, jak nazwa wskazuje w starożytnym Egipcie. Teaser:
https://www.youtube.com/watch?v=lLlD650ZBFQ
Premiera w październiku.
znów opóźniony. Developerzy tłitnęli tłumacząc przy tym, że wszystko to po to, aby gra miała jak najwyższą jakość.
Znaczy, w trosce o fanów wszystko to po to I ja to szanuję
- https://twitter.com/HomeworldGame/status/1661839559204675598?cxt=HHwWnICxgceRhZAuAAAA
,
ale spokojnie, spokojnie. Jeśli na Bastionie jest jeszcze jeden (oprócz mnie ) fan gry, to niech wie, że tego lata developerzy podzielą się duużym apdejtem z gry. Gameplaya nie wykluczam. Podobnie, jak i nie wykluczam, że będzie to na "Summer Game Fest". Fast. Znaczy, szybko się podzielą (finger crossed)
Myślałem, że jak już ktoś zrobił grę o "byciu Jezusem" to nie da się tego przeskoczyć ... A jednak.
"Succubus Hellish Orgy VR" to nanjowsza produkcja w której wcielamy się w ... seksualnego niewolnika .
Tak, dobrze czytacie, dodać wypada też, że to produkcja polskiego studia, ktróe pomimo bana od samego Valve, znalazło nowy serwis na którym gra będzie dostępna. Kto zacz ? - oczywiście nasi, czyli GOG
PS., za "VR" mają dodatkowy plusik, sami rozumiecie
- https://www.youtube.com/watch?v=Sd6AimvIaI4
Premiera 20 lipca.
od 13 lipca nowa klasa w DI, mianowicie blood knight. Podejrzewam, że prędzej czy później do D4 też zawita
https://news.blizzard.com/en-us/diablo-immortal/23967323/introducing-the-newest-diablo-immortal-class-blood-knight?blzcmp=app
Niby oczywista oczywistość. Stig Asmussen jeszcze przed "Fallen Order" mówił, że chciałby zrobić trylogię.
Elektronicy, mając wreszcie grę SW o jakiej nie marzyli (single player ?, fabuła ?, bez mikrotransakcji ?! ... Arrggh wtf#@#A!!!) przez osiem lat swojego elektronikowania w uniwersum, nie skasują przecież tytułu, z którego mogą jeszcze latami czerpać korzyści, prawda ?.
A więc będzie trylogia. EA już wrzuciło job offers`y do sieci
Ja tam myślałem że będzie trzecia część jak tylko ogłosili drugą
Pytanie czy to będzie ostatnia i dokąd zaprowadzi Cala. Bo czasów Rebelii to on raczej nie doczeka...
Będzie gra 3-osobowa, w której wcielimy się w Czarną Panterę.
Marvel’s Black Panther is getting a dedicated action-adventure video game, and Electronic Arts has created a new studio to make it.
https://www.polygon.com/23787530/marvel-black-panther-video-game-ea-cliffhanger-games-announcement
w rękach Chińczyków.
Tencent został większościowym udziałowcem.
- https://techland.net/news/techlands-next-chapter-and-the-road-ahead
Kto nie grał, ten nie wie co traci
Legendarna "jedynka" i sikłel w odpicowanej grafice.
- https://store.epicgames.com/pl/p/homeworld-remastered-collection
Rozdajo do 3 sierpnia.
Trochę w to nie wierzę.
Jednakże, skoro dotyczy to "scrollsów", to zawsze zwracam uwagę na takie ploteczki. No więc, p o d o b n o jakieś zewnętrzne studio (Virtuos Games) jest na zaawwansowanym etapie rimejkowania "The Elder Scrolls : Oblivion", erpega pełną gębą ze złotej ery erpegów. Projekt powstaje na Unreal 5 a gra miałaby szansę na swoją premierę już w końcówce przyszłego, bądź na początku 2025 roku.
To ma sens, i zarazem nie ma sensu.
Najpierw sens w bezsensie. Fani krzykną - nie ma sensu !, bo powinni zacząć od "Morrowinda". W sumie tak, ale i nie. "Morrowind" wraz z dodatkami (bo jeśli riemejkować, to tylko jako całość) fabularnymi jest po prostu za duży, potrzebowałby o wiele więcej czasu, w sumie to lat i to nawet dla dużego studia.
Wybór "Obliviona" byłby więc logiczny. Gra nie jest tak rozbudowana jak wspomniany "Morrowind", nie posiada też tak dużych rozszerzeń jak "Tribunal", który w zasadzie mógłby być odrębną grą.
To, co mi tu nie pasuje, to Unreal 5. Jak siedzący w scrollsach wiedzą, gry te powstawały na autorskim silniku graficznym, który bardzo dobrze sprawdzał się w generowaniu duzych lokacji wraz z całym settingiem jak roślinność czy woda. Słowem, "piaskownice", w ktorej dość szybko można było zaprojektować wszystko to co wyobraźnia (i możliwości silnika) pozwoli. Pzenoszenie więc tak dużych gier na zupełnie inne środowisko graficzne (U5) mija się z celem, ponieważ potrzeba na to kilku lat co najmniej, nie mówiąc o zasobach finansowych, choć tu akurat MS mógłby sypnąć groszem - gdyby faktycznie zdecydowali się na ten remake.
Ale,
Virtuos Games - bo o nich mowa, to nie jaieś tam randomy w branży, tylko Chińczyki. Marka znana i globalna mająca swoje studia w wielu miejscach na świecie, pracują jako zewnętrzni podwykonawcy i specjalizująca się w dużych grach z segmentu triple A. Pasowałoby wręcz idealnie i miałoby to sens - gdyby faktycznie Microsoft był zainteresowany remakiem "Obliviona". Bethesda i ZeniMax jak wiemy są zarobieni po łokcie, jedni przygotowują się do premiery
"Starfielda" i dayOne patchów, drudzy mają swoje "TESO", ktore cały czas dostaje nowy kontent. Brak więc mocy przerobowych, więc Chińczyki byliby tu wręcz idealnym partnerem, o ile oczywiście MS chciałby to zrobić.
Anyway, jeśli to tylko plotka, to i tak nie ma co płakać. W 2025 ma wreszcie (po dekadzie prac) wyjść fanowski "Skyblivion", czyli "Oblivion" na silniku "Skyrima". Jest więct na co czekać
A dlaczego UE5 w twoim mniemaniu nie pasuje do generowania dużych lokacji "piaskownic" ?
Przecież ten silnik jest do tego stworzony.
Pasuje, tyko nie w tym rzecz.
Bo dlaczego moderzy zamiast sięgnąć po Unreala, korzystają z Creation Engine przy "Skyblivionie" i "Skywindzie" ?.
I dlaczego Bethesda w swoich produkcjach wciąż stawia na swój autorski engine ?. "Starfield" czy następca "Skyrima" też przecież będzie tworzony na kolejnej generacji tego softu.
Jeśli masz gotowe rozwiązania, generatory lokacji, środowiska, questów itp., jak to ma miejsce w przypadku autorskiego silnika na którym pisane były "scrollsy", to nie szukasz innych rozwiązań, które w przypadku rimejków, wydłużają czas o nie wiadomo ile, generują niepotrzebnie koszty, i nie dają gwarancji, że dany projekt zostanie ukończony nie tyle w założonym czasie, co w ogóle.
Głównie Z tego też powodu, nie za bardzo daję wiarę tej plotce, a także, skoro w podobnym czasie wyszedłby fanowski "Skyblivion", to jaki miałoby sens wypuszczanie dwóch "Oblivionów" w tym samym roku ?.
ale też sporo firm obecnie rezygnuje ze swoich autorskich silników i przerzuca się na Unreala 5 - Bungie robi co najmniej jeden (jeśli nie dwa) projekty na unrealu, Cedep też robi shift; elastyczność samego silnika + support zewnętrzny odciąża dział techniczny, a przy zmieniających się strukturach firm, gdzie rezygnuje się z korporacyjnych drzewek na rzecz Agile - bo nie da się już więcej wycisnąć ze scrunchowanych zespołów - poleganie na supportowanej i stabilnej technologii jest po prostu koniecznością.
https://gamerant.com/all-confirmed-unreal-engine-5-games/
Odświeżam,
MS droczy się z Komisją Handlu, a przy okazji możemy dowiedzieć się o planach podboju galaktyki przez Spencera. Na przykład, że chciał kupić Valve ...
A teraz okazuje się, że faktycznie prace nad odświeżeniem kultowej zdaniem wielu gry mogły (?), mogą (?) trwać w najlepsze. Może nie Chińczycy, jak było w plotce o której pisałem powyżej, ale wewnętrzne zespoły.
Także tego, coś chyba jest na rzeczy . Osobiście, wolałbym, żeby Bethesda zrimejkowała "Morrowind" wraz z dodatkami, zamiast "Obliviona", który mi zupełnie jakoś nie podszedł. Do dzisiaj zresztą uważam, że to był duuuużyy krok wstecz, w stosunku do "Morrowinda", którego uważam za najlepszą odsłonę "scrollsów", i być może najlepszą grę Bethesdy ever. No, ale to takie moje subiektywne spostrzeżenia, aczkolwiek, pewnie spora część fanów "scrollsów" podpisała by się pod powyższym. Tak czy siak, dzieje się przy okazji prawnych wojenek, bowiem niewykluczone, że niedługo dowiemy się w jakim stanie jest cały projekt, a może i światło dzienne ujrzy potencjalna data premiery ?
już oficjalnie
Klasyk klasyków w odświeżonej wersji na pc, konsole zielonych i niebieskich w tym i słicz. No w gamepassie.
Cztery dychy.
- https://youtu.be/cyxBE163n20
I pięknie. Jak odświeżyli jedynkę, to była to dla mnie motywacja żeby ją znó przejść - ze wszystkimi dodatkami. Teraz będzie podobnie
Zapowiedziano nową odsłonę cyklu hack and slasha w starożytnej Grecji
https://www.gram.pl/news/titan-quest-ii-zapowiedziany-kontynuacja-legendarnego-rpg-na-pierwszym-zwiastunie
iXboksiarze wstępny download uzyskają już jutro. Pececiarze czekają do 30 sierpnia na Steamie.
- https://twitter.com/bethesda_pl/status/1691829083888308303
Fani niebieskich już hurtem zakładają multikonta na Metacriticu, szykuje się armagedon niewidziany od Cyberpunka
Zwolnili dwójkę scenarzystów m. in. oryginalnego Baldura, Dragon Age czy TORa.
https://www.gram.pl/news/bioware-zegna-sie-z-dwojka-weteranow-jeden-z-nich-pracowal-nad-baldurs-gate
Wszyscy teraz zwalniają, nawet redzi
Znaczy będą zatrudniać
Na wstępie - piekło zamarzło !, gra p o d o b n o nie ma błędów XD ...
A skoro dayonepatche i inne takie mamy z głowy (iksdeiksde), to obejrzyjmy kolekcjonerkę gry, tą najdroższą :
- https://youtu.be/lwTQyv8ch5A
Przyznać trzeba, że nie robi wrażenia. Poza ceną - toż niemal 1500 złociszy.
Ale ten zegarek, to nawet i fajny - https://youtu.be/0nTx1zWvx3Y
Co oprócz gadżetów ?. Jak już nas z domu wywalą za ten niepotrzebny zakup, to w zestawie jest "Shattered Space", czyli pierwsze rozszerzenie do gry. Wcześniejszy, bo pięcio dniowy dostęp do gry, pakiety skórek, nowy outfit, hełm i karabin plus pakiet usprawnień. W sumie, to bieda panie. Poza watchem, który po stówce będzie zaraz na bazarach chodził , to cena jest absurdalnie wysoka. Jednym słowem, doją.
AJ73 napisał:
Poza ceną - toż niemal 1500 złociszy.
-----------------------
Amatorzy ;P
A powinna wylecieć.
O Lady Gadze to samo mówiliście, malkontenci ;P
O kim ? 😀
Wspominam płacze nad piosenką do Top Guna nowego ;P
foch, nie gadam z wami ;P
a, zupełnie zapomniałem że w Eryku były jakieś piosenki
WE WON`T GET FOOLED AGAIN.
Nikt nie narzekał na piosenkę Gagi do TG.
Jak to nikt ?. Pierwszy byłem, potem w wątek soundtrackowy dołączył Finster i Numbers.
Kathi też nie chciała z nami gadać 😉
I NIE MA SIĘ JEJ CO DZIWIĆ!
Gaga ❤
Lubsok, ponawiam swoje pytanie: czy paskudzisz pod tabliczkami proszącymi o zachowanie porządku?
Once more
Dziwi mnie, że wybrano akurat taki utwór do promowania gry. Oczywiście, nie każdy rodzi się drugim Jereym Soulem , który bezbłędnie trafiał jak w przypadku Scrollsów, chociażby.
Bo całe te "Children Of The Sky" ma tu tak niewiele wspólnego z kosmosem, że równie dobrze mogłoby promować koleją FiFę od elektroników. Że trza umić to robić, to prosty przykład z doborem muzyki : https://youtu.be/oyfB63Y2E_c
"Adagio For Strings" promowało także oficjalny zwiastun gry z `99 roku i zapisało się jako jeden z najbardziej kultowych utworów wykorzystanych na potrzeby promocji a także na zawsze będzie kojarzone właśnie z Homeworldem. Po prostu, nie można było lepiej dobrać utworu (że nie wspomnę, jak dobrze to brzmiało na dużych kolumnach podpiętych pod soundblaster live!), który idealnie oddaje klimat przestrzeni kosmicznej, a w którą przecież "Starfield" ma nas zabrać.
Czy ja będę może gwizdał sobie pod nosem całe to "Children Of The Sky", kiedy odpalę swojeo shipa to the stars and beyond ? - no raczej na pewno nie. Zresztą, główny problem tego utworu (poza tym, że kompletnie nie pasuje klimatem do gry), jest to, że wpada i wypada. W ogóle nie zostaje w głowie. Gdzie tu przedsmak i obietnica wielkiej, epickiej wręcz przygody ?. Do otwarcia kolejnycj MŚ w piłće kopanej, to jak najbardziej, pasuje. Ale tu ?, do gry, w której mamy szukać odpowiedzi na największe pytania ludzkości ? .. No coś nie bardzo
a przestań ty mierzyć wszystko swoją miarką Marketing świetnie wie co targetuje, do kogo, i jak.
Jeśli podpisali umowę z Imagine Dragons (mam neutralno-pozytywny stosunek do zespołu, znam milion znacznie gorszych kandydatów do promowania gier, tego typu gier), którzy skądinąd często są angażowani w tym charakterze (vide, hymn LoLowych Worldsów, tóry ma 9 lat a dalej straszy na playlistach dla graczy) to znaczy że szukają odbiorców spoza kółka marudzących gejmingowych emerytów.
Słusznie zresztą, bo ci wejdą do gry, pokręcą nosem po czym wyjdą z gdy by odpalić jakąś starą gierę w której oblatali już tysiąc godzin, `kiedyś to było, teraz to nie ma`.
A wśród dwudziestolatków widzę ekscytację, bo oto ich ulubiony zespół promuje fajną gierkę (cholera ich tam wie co tam będzie, ale jeszcze kilkanaście godzin i będzie po ptakach, już więcej nie obiecasz), i klimat jest optymistyczny, że może latanie w kosmos ma sens, i jest częścią lepszej przyszłości, ogólnie good work marketing team, I applaud thee.
Wiem, że muzycznie jest to kierowane w konkretny target. Nie zgodzę się natomiast z tym, że kółka emerytów wejdą do gry, pokręcą nosem i wyjdą. Wręcz przeciwnie, obstawiam, że to właśnie młodszy gracz będzie wyskakiwać ze Starfilda i to dość szybko, a te starsze roczniki będą nabijać steamowe statystyki latami.
150 godzin w grze jak Pete Himes z Bethesdy i nie wiedzieć czy jest się bliżej czy dalej ? ... No nie wiem, nie wiem, czy młodszym będzie się tak chciało. Ale fakt, ogólnie to good work marketing ... gdyby nie ta muzyka
AJ73 napisał:
to właśnie młodszy gracz będzie wyskakiwać ze Starfilda i to dość szybko, a te starsze roczniki będą nabijać steamowe statystyki latami.
-----------------------
Larian śmie się nie zgadzać ;P
Już dostępne, i już można je czytać by wyrobić sobie zdanie, tak mniej więcej
Dla wszystkich, którzy oczekiwali tej epickiej, kosmicznej przygody na miarę zapowiedzi czy story trailera ... Pobieżne (nie napiszę o technikalaich, gameplayu bo tego jest ogrom) rzuciłem okiem, ale w reckach powtarza się, że Starfildowi blisko do trylogii "Mass Effect", a nawet bardziej do "Skyrima" (gra była określana jako "Skyrim" w kosmosie), to jednak recenzenci zwracają uwagę, że "Starfield" jest jednak gorszy, pomimo, że gra jest prze-o-gro-mna.
Główny wątek fabularny można ukończyć dość szyko (gdzieś wycytałem, że zajmuje to około 30 godzin), nie trzeba przy tym wykonywać zadań do niego prowadzących, tylko można zwyczajnie iść na skróty. Co nie powinno dziwić fanów scrollsów, ale już graczom, którzy nigdy nie zetknęli się z tą serią - może zszokować .
Kto więc da się ponieść eksploracji kosmosu ? - fani "The Elder Scrolls", oczywiście !. Wszyscy, dla których możliwość sprawdzenia co jest za najwyższym szczytem górskim ... to znaczy, co jest na następnej planecie, będą zachwyceni i wsiąkną na długie miesiące. Bo to jest właśnie "Skyrim" w kosmosie. Przeogromnym, jak wspomniałem, z setkami planet i układów dosłownie. Swoboda głównie w eksploracji, zwwiedzanie świata, wykonywanie zadań według swojego widzimisię, a nie z góry narzuconej ścieżce, jest tym, co czyni gry Bethesdy wyjątkowymi - w swoim gatunku. Ale takż co sprawia, że nie są to tytuły dla każdego. Dlatego też w innym wątku wspomniałem, że to emeryyowani Dovahkiin`i będą robić statystyki tej grze, a nie fani "fast and furious"
Tak, "Starfield" jest grą na setki godzin, tak do "Starfielda" przez lata będzie chciało się wracać tak jak i do "Skyrima". Nie tylko, by znów sięgnąć gwiazd, ale by zrobić to w zupełnie inny sposób niż za pierwszym czy kolejnym razem. A czekające zadania czy misje są na tyle rozbudowane, że aż zachęcają by wypróbować tych wszystkich rozwiązań, skorzystać z innej drogi czy opcji. Mocno rozbudowany end-game, i który podobno też jest otwarty będzie tylko zachęcał by znów wybrać się w kosmos. Gra zapewne też doczeka się setek jak nie tysięcy modów, podobnie jak poprzednie gry Bethesdy . Czy będzie to tytuł roku, to trudno powiedzieć. Na pewno będzie miał mocnego konkurenta w postaci Baldura chociażby. Na pewno "Starfielda" można ocenić już jako najmniej zabugowaną grę od Bethesdy, bo ten wątek się powtarza. Todd więc nie ściemniał - piekło zamarzło
-Our silence on Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 is over.
Today at PAX West, we announced that Bloodlines 2 will release in the fall of 2024 and The Chinese Room (TCR) is the studio bringing this sequel to life.
TCR joined the project in January 2021 and we were immediately blown-away by their storytelling and design innovation. Since then they’ve surpassed all of our expectations and developed a Vampire: The Masquerade - Bloodlines video game worthy of the 2020s.
Trailer
https://www.youtube.com/watch?v=gw2frvZnWZQ
Dziwne to trochę, tym bardziej, że Stig od początku mówił i chciał zrobić całą trylogię przygód Cala Kestisa. Krótki oficjalny komunikat od EA też niczego nie wyjaśnia :
- "After careful thought and consideration, Stig Asmussen has decided to leave Respawn to pursue other adventures, and we wish him the best of luck,"
bo przecież nikt nie uwierzy, że gość z dnia na dzień podejmuje ot tak, decyzję o opuszczeniu Respawn, bo mu się znudziło i szuka nowych wyzwań ?.
- https://me.ign.com/en/ps5/212670/news/star-wars-jedi-survivor-director-stig-asmussen-is-leaving-electronic-arts
Bardzo stare cRPG ma remake. Wyjdzie jak wszystko dobrze pójdzie w 2024
https://www.gram.pl/news/remake-oryginalnego-wizardry-juz-dostepny
Coś dla mnie! Grałam co prawda tylko w Wizardry 8, ale to była i nadal jest jedna z moich ulubionych gier. Od wcześniejszych edycji odstraszyły mnie archaiczne interfejsy. Zresztą 8 też wyglądało okropnie i miało archaiczny interfejs już w momencie premiery, ale mimo to jest moją wielką miłością.
Świetna seria, dobra wiadomość. Zobaczymy jak to wyjdzie
Pamiętam tą serię z recenzji w secret service i chyba opisów w gamblerze - zawsze budziło to moje zainteresowanie, ale sam byłem z pokolenia Baldurs Gate. Może kiedyś, gdy wrócę do grania to sprawdzę.
cwany-lis napisał:
Pamiętam tą serię z recenzji w secret service i chyba opisów w gamblerze
-----------------------
Mogę się mylić, ale Wizardry było chyba tylko pobieżnie wspomniane raz w Top Secret - przy okazji krótkiego przeglądu gier RPG. Magazyny "growe" w tamtych czasach (czyli właśnie TS, Gambler, SS) pisały raczej o Might & Magic, Eye of The Beholder, Lands of Lore, RPG-ach od SSI, oczywiście o ULTIMIE. Wizardry było raczej czymś nieznanym albo egzotycznym. Ale jak już pisałem wyżej - mogę się mylić.
launch trailer : https://www.youtube.com/watch?v=IRNOoOYVn80&t=95s
... gdyby nie ta muzyka
Nowa mobilka od Bethesdy, ze świata Elder Scrollsów
https://www.gram.pl/news/the-elder-scrolls-castles-niespodzianka-dla-fanow-seria-podazyla-droga-fallouta
Ech, niech w końcu może zrobią ten remake Redguarda.
Stare dobre czasy się przypominają, kiedy można było pograć w demko gry, zanim ta miała swoją właściwą premierę.
Odważny to ruch, biorąc pod uwagę głosy tych co już zagrali, że prezentuje się toto nie najlepiej od strony technicznej.
A fabularnie ?. Badamy pogłoski o wampirze ukrywającym się między mieszkańcami.
Do premiery jeszcze parę dobrych miesięcy, ale coś czuję, że modeli postaci rodem z 2005 , to już nie poprawią.
- https://store.steampowered.com/app/1880470/The_Inquisitor/
Mi tam wracają wspomniena z czasów gier z 2005 roku, nie dość że demówka, to jeszcze grafika podobna.
No proszę, ponad dwudzieścia lat trzeba było czekać, by usłyszeć fanowski, rodzimy dubbing do "The Elder Scrolls 3 Morrowind". Co prawda, uważam to za absolutnie niepotrzebną robotę, gdyż_albowiem_polski_dubbing_w_grach_to_ZUO! (*), ale to moja własna, podparta subiektywnym ograniem opinia
Jednakże, doceniam i szanuję decyzję o próbie polonizacji gry. Projekt powstaje od ponad roku, śmiałkowie nazywają się "Polskie Khajity" i jest to ich pierwszy mod. Z czasem ekipa rozrosła się, i jeśli wszystko dobrze się ułoży, to pierwszy gracz w polskiego Morrowinda zagrają pod koniec miesiąca.
- https://youtu.be/3Ikuw-yuoL0
Premiera na Nexusie.
(*) nie dotyczy Gothica
Morrowind to tam akurat dużo dialogów nie miał (mimo to, wciąż jest to najlepszy TES). Ciekawią więc ich plany na Obliviona.
O ile sobie przypominam, to w "Trójcy" było więcej gadania, ale fakt, w podstawce aż tak towarzysko nie było. Inny poziom to "Oblivion", tam to się nadabbingują o wiele bardziej
Ale Patricka Stewarta i Seana Beana dubbingować? To się nie godzi
by Bartosiak.
Oficjalna, publiczna premiera dema gry za tydzień, 26 października.
- (cyt.)"Realizm ma być oddany w tym, z czym borykają się dowódcy na polu współczesnych konfliktów, które w dużej mierze prowadzone są poprzez działania dyplomatyczne, gospodarcze, sankcje ekonomiczne i technologiczne, z uwzględnieniem tzw. drabiny eskalacyjnej konfliktu, a dopiero w ostateczności, poprzez działania zbrojne”.
- "Gra ma łączyć cechy tzw. grand strategy wargame, czyli gatunku umożliwiającego graczom sterowanie wybranym państwem w złożonej rozgrywce, ze strategią czasu rzeczywistego (RTS). Gracze będą mogli zarówno sterować wybranym państwem na poziomie geostrategicznym, jak i toczyć bitwy na poziomie operacyjno-taktycznym."
- https://twitter.com/BartosiakJacek/status/1701867272623530302
Czekam, czekam
Here go - intro : https://youtu.be/b02mEvU-WlA
Prezentacja : https://youtu.be/O4K0KVSD1sw
Biere w ciemno jak wyjdzie
Już w piątek, piąteczek, piątunio, szczęśliwcy zagrają w nowego Alana. Ja odpuszczam, poczekam na physical release, co może nie nastąpić nigdy, ale zakładam jednak, że tak się stanie - prędzej czy później. Nie szkodzi, poczekam.
Jak już z zapowiedzi czy wcześniejszych zajawek z Gamescomu wiemy, gra ma zachwycić stroną wizualną, atmosferą, a co najważniejsze - opowiedzianą historią. Jutro też do poczytania pierwsze recki po sieci popłyną, więc z grubsza będzie wiadome co i jak.
A na razie to zwiastun premierowy z beznadziejną muzyką - https://youtu.be/FoyBVw03wsA
Ubisoft przekłada premierę tajemniczej gry, prawdopodobnie chodzi o SW Outlaws, bo jeszcze mają w planach AC Red ale do tego jeszcze dużo czasu jest, więc prawdopodobnie SW.
W najnowszym raporcie finansowym poinformowano, że firma Ubisoft postanowiła przełożyć premierę wspomnianej „dużej gry” na rok fiskalny 2024-2025. Oznacza to, że debiutu tajemniczej produkcji – którą zdaniem wielu jest Star Wars Outlaws – należy spodziewać się w okresie od 1 kwietnia 2024 roku do 31 marca 2025 roku. Powodem takiej decyzji jest chęć „zmaksymalizowania potencjalnych zysków”.
https://www.gram.pl/news/star-wars-outlaws-moglo-zaliczyc-opoznienie-ubisoft-przeklada-premiere-duzej-gry
Mówiąc po naszemu, księgowym z Ubi wyszło, że są w tabelkach na dużym plusie, więc już niczego nie muszą i SW przekładają na kolejny kwartał. Nic nowego, każde korpo tak robi 😉
Pytanie na który?
Obstawiałym, że "Outlaws" będzie miał premierę na gwiazdkę `24. Ubi ma niespodziewaną nadwyżkę w wysokości 400 baniek ojro, więc nie muszą się śpieszyć. Wcześniej plan "emergency" zakładał, że może to być pierwszy kwartał 2024, jak widać z aktualnych niusów, Francuziki opływają ptasim mleczkiem, a skoro tak, to mogą roszady tabelkowe robić według własnego widzimisie.
Opcja 2. To wcale nie musi być "Star Wars: Outlaws", równie dobrze może chodzić o "Skull and Bones"
Kolejny rok, i kolejny N7 Day. I znów teasują społeczność gry.
BioWare wrzuca jakieś crypto-wiadomości, a fani rozwalają podjarometry na możliwość odszyfrowywania, i snują kolejne teorie. Nie dla mnie ta zabawa , ale czekałem, aż pojawi się trzecia zajawka, no to wrzucam już jako całość :
- https://twitter.com/i/status/1721997165541958116
Tjjaaa.
Czyli odgrzewamy kotlety, skoro nikt tam jak widać nie potrafi napisać nowej, co najmniej dorównującej historii_bez_Sheparda ?
No to już wszystko jasne. W grudniu oficjalnie zwiastun z nowego GTA !
- https://twitter.com/RockstarGames/status/1722237556258120163
Czyli może jednak będzie ta gra!
A dlaczego miałoby jej nie być?
BO NIE BYŁO TRAILERA !
Jak powiedziało się A, to czas powiedzić B. Druga, kontrowersyjna zdaniem wielu, a nawet hejtowana przez wielu, a nawet określana crapem dekady przez wielu, a nawet mająca tak negatywny wpływ na co niektórych graczy, że ci postanowili w ogóle rzucić gry na dobre,
część epickiej zdaniem wielu historii od Naughty Dog ukaże się 19 stycznia przyszłego roku.
Remaster otrzyma sporo usprawnień w mechanice, poprawek względem oryginału. W pakiecie gracze otrzymają poziomy, które ostatecznie nie znalazły się w grze. Gra zaoferuje dwa tryby graficzne, do tego ulepszone renderingi czy animacje.
Hint dla posiadaczy oryginału na PS4 - będą mogłi zaktualizować grę za 10 dularów.
Będzie też tak zwana edycja wypasiona, zwana "W.L.F". Steelbook z kilkoma gadżetami jak karty czy przypinki. Nie, nie będzie dostępna u nas, ale będzie można ją sobie zamówić.
Pececiarze oczywiście będą musieli poczekać, ale nic nie szkodzi. Poczekamy
Już remake jedynki był niepotrzebny, po co remaster gry która wyszła parę lat temu.
Gra wg twórczości Jacka Piekary, o której już kilka postów było, ma datę premiery - 8 lutego 2024
https://www.gram.pl/news/the-inquisitor-ja-inkwizytor-the-dust-oficjalna-data-premiery-polska-gra-na-podstawie-ksiazek-jacka-piekary
Po 17 latach nowy patch
https://videogames.si.com/news/star-wars-empire-at-war-patch-notes-november-2023
A jakich to poprawek potrzebuje idealna gra?
Takich które dalej poprawiają stabilność i dają jeszcze większe możliwości moderom aby gra mogła się rozwijać przez kolejne 15 lat Z tego co pamiętam odblokowano pare nowych mechanik związanych z frakcjami. No i wreszcie powiązano jednostki na poziomie mapy Galaktyki z jednostkami z mapy bitewnej, więc w teorii możliwy jest jakiś system weteranów.