Gry komputerowe

Kilka informacji o The Old Republic

Gry-online.pl

Dzisiaj na stronie www.gry-online.pl ukazał się artykuł opisujący kilka rzeczy jakie znajdziemy w grze The Old Republic. Oto jego streszczenie (pełną wersję znajdziecie w tym miejscu. )

Każda klasa w grze ma być w pewnym stopniu elastyczna i umożliwiać rozwój bohatera w kilku różnych specjalizacjach. Na przykład Przemytnik, który może podążać dwiema ścieżkami: Rewolwerowiec oraz Łajdak. Pierwsza z nich posiada umiejętności takie jak korzystanie z dwóch pistoletów naraz, ulepszone używanie osłon czy kopniaki „poniżej pasa”. Rozwój drugiej odblokuje za to lepsze mechanizmy pozostawania w ukryciu, leczenia się oraz strzelania w głowę.

Urozmaiceniem w rozgrywce mogą być towarzysze naszego bohatera. Każda klasa będzie miała innych NPC do wyboru, a wybrany kompan może zarówno zastąpić „żywego” gracza podczas misji, jak i nawet bezpośrednio zlecić nam jakąś misję. W przypadku Inkwizytora Sithów będą to Kaleeshanin o imieniu Xalek (który zostaje w pewnym momencie fabuły uczniem gracza) oraz przedstawiciel rasy zwanej Dashade, nazywający się Khem Val, walczący w zwarciu.



Oprawa graficzna to połączenie klasycznych klimatów z nieco kreskówkowymi kształtami i kolorami. Przypomina to animowane Wojny Klonów a także grę Borderlands. Skala gry wymaga ograniczenia jakości grafiki - postacie i otoczenie niezbyt przystają do dzisiejszych standardów wyznaczanych przez inne produkcje. Udźwiękowienie stoi jednak na wysokim poziomie, bo wszystkie postacie, łącznie z postacią gracza będą miały swoje głosy. Różne opcje dialogowe prowadzą do tych samych odpowiedzi, wynik zaś konwersacji jest z góry ustalony.

Walka wymaga ciągłego klikania myszą. Każde uderzenie mieczem świetlnym inicjujemy ręcznie. Wszystkie umiejętności są całkiem niezależnie od siebie. W arsenale Inkwizytora mamy klasyczne porażenie błyskawicą, blokującą przeciwnika na 15 sekund trąbę powietrzną, wysysanie Mocy, a także czar leczący. Kiedy już pozbędziemy się wszystkich przeciwników, możemy przejść w stan medytacji, co w kilka sekund zregeneruje nasze życie oraz Moc (która działa tak jak mana w każdym innym RPG).

Mapa po rozwinięciu zajmuje cały ekran, ale kiedy postać gracza się porusza, staje się półprzezroczysta jak mapa z Diablo.

Uzupełniając te wieści, na stronie darthhater.com znajduje się kilka innych informacji. I tak: bohater posiada umiejętność "Call Shuttle" działającą jak kamienie teleportacyjne czy portale, przenoszące do innej lokacji. Można ją uaktywnić w budynkach lub pod ziemią.

Postać gracza opisują następujące statystyki: Prezencja, Siła Woli, Spryt, Siła, Zręczność, jak dużo obrażeń może znieść zbroja i jak jest ona wytrzymała. Szanse na uderzenie krytyczne również są widoczne, na dole karty bohatera.

Dużą pomoc oferuje możliwość znalezienia swojego celu na mapie. Na danym obszarze, gdzie znajduje się np. NPC zlecający zadanie pojawiają się kółka. Zielona strzałka wskazuje właściwą drogę do wyjścia w lochach. itp. Kiedy wykonamy część questa pojawi się informacja o tym (np. zebraliśmy jeden z czterech kamieni/pierścieni/kawałków zbroi i tak dalej). W dzienniku główne zadania oznaczone są kolorem niebieskim, a poboczne żółtym.

Przycisk "Szukaj Grupy" pozwoli nam przyłączyć się do grupy graczy, która będzie zainteresowana podróżowaniem i wykonywaniem zadań razem z nami.

Będziemy mogli dowolnie zmodyfikować swoją postać pod względem wyglądu zewnętrznego.

Umiejętność Przyzwania Towarzysza pozwoli nam przywołać naszego kompana. Jeśli umrze, możemy go ożywić. Nie wiadomo jednak czy każdy będzie ją miał, czy jedynie Inkwizytor.

Wprowadzono też nową rangę wrogów, "Standard", o której jednak niewiele wiadomo, oprócz tego, że jest podobna do "Elite" z World of Warcraft.



Temat na forum



Tagi: The Old Republic (499) Webdoc (106)

Komentarze (15)

Ach, już nie mogę się doczekać xD

Drax - to tyle, jeśli chodzi o niektóre dialogi, ale nie zapominaj, że w znacznej części dialogi będą wyglądać tak, że jedna opcja to darowanie komuś życia i ściągnięcie na siebie niezadowolenia Mrocznej Rady, a druga to zabicie kapitana w imię obowiązku. Trudno tu powiedzieć, że nie ma różnicy. Weź pod uwagę, ze tam zagrali w jakiś mało ważny quest polegający na zabijaniu K'lor'slugów w jaskini, więc tam nie było specjalnie co wybierać. Przecież nie możemy oczekiwać, że w każdym queście pobocznym polegającym np. na zbieraniu itemów będzie można podejmować jakieś ważne decyzje. Od tego jest wątek główny i duże łańcuchy misji pobocznych ;]

"Różne opcje dialogowe prowadzą do tych samych odpowiedzi, wynik zaś konwersacji jest z góry ustalony." - dużo stracili :(. Ale i tak na pewno zagram.

jest Kaleesh, jest okejka

Cóż, artykuł ciekawy, chociaż pojawił się już przeszło tydzień temu na DarthHater.com (serwis o TOR współpracujący z BioWare). najbardziej bawi mnie fakt, że jakiś czas temu mówiono, że będzie można nawet romansować z towarzyszami. No cóż, trzeba tolerować kochających inaczej, zwłaszcza, jeśli tym drugim jest dwumetrowe bydle z maczugą ;]

Jest Kaleeshanin, jest impreza :D.
Grafika, moim zdaniem, nie jest taka zła, jak na MMORPG. Już się nie mogę doczekać, ciekawe tylko ile będzie, khy, khy, kosztował abonament...

Bolek przybij, też mam single cora :)

Urthona -> w takim razie nie widzę pvp dla tej gry. Przynajmniej w tej chwili.

Kaleeshanin <3
Zapowiada się naprawdę cudownie. Tylę tego.. Naprawde. Poczekam do 2010 i wtedy se kupię takiego wypasistego kompa że mi pójdzie i TFU i TOR i Battlefront 3 <3

Appo ---> "As we mentioned in the Sith Inquisitor page, during the demo we discovered that pressing right click on an enemy NPC is your base attack. After the ability’s animation was completed the character did not continue to attack, requiring another right click to continue the battle. Additionally, the Inquisitor did not automatically move into attack range like you would normally see in an MMO, the player has to manually make sure they are in range to perform the attack".

Przecież oczywiste, że fajerwerków graficznych nie będzie, w końcu to jest MMO, gatunek, który liczy na przyciągnięcie jak największej liczby osób.

"Każde uderzenie mieczem świetlnym inicjujemy ręcznie" -> czyli że lagi wykluczają gracza z gry czy raczej chodzi o to, że trzeba raz kliknąć, a postać będzie kontynuowała walkę?

To każdy Inkwizytor będzie miał kumpla o takim samym imieniu!?

Podobno gra wyciska 70fps na Celeronie 900, info prosto z LucasArts.

a co z pvp? wiadomo coś na ten temat?

Może pójdzie na mym Athlone single core.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.