Gry komputerowe

Celebration VI: Clone Wars Adventures

TheForce.net

Jeden z wczorajszych paneli Celebration VI był poświęcony "Clone Wars Adventures" - grze sieciowej skierowanej do młodszej części fanów. Początek prezentacji dotyczył głównie sukcesów, jakie odniósł produkt - zarejestrowanych w niej jest 10 mln. osób, ma 584 etapy i wydano w niej 1136 różnych przedmiotów. Ważne dla twórców gry jest tworzenie jej tak, by nawiązywała do właśnie wyświetlanych odcinków "The Clone Wars". Tak było w przypadku gry "Battle of Umbara" (z okazji premiery aktu o tejże planecie), podczas której po raz pierwszy w grze pojawiły się pojazdy, czy niedawno wydanej "Skimrish on Carlac", gdzie gracze mogą potykać się z Mandalorianami.



Czego zatem mogą się spodziewać gracze w przyszłości? Przede wszystkim będzie to rozszerzenie istniejących minigier - "Republic Defendera" i nowe karty w "Card Assault". Domki graczy będą miały teraz ogródki i oczywiście zobaczymy nowe meble, zwierzaki, a także mikstury. Nowością będzie wprowadzenie PvP - gracze będą mogli się potykać na tzw. Battle Arenas. Będą też mogli należeć do czterech nowych klas: Light Side, Dark Side, Trooper i Mercenary, choć niektóre z nich nie będą dostępne dla graczy bez subskrypcji. Klasy będą się rozwijać w miarę postępu gry, a nowymi umiejętnościami będą: błyskawica Mocy i leczenie Mocą. Twórcy czekają na decyzję z Lucasfilmu, czy będą mogli pokazać inne umiejętności. Do grudnia ma się pokazać pięć nowych lokacji.

Zapraszamy do dyskusji na forum.



Tagi: Clone Wars Adventures (43)

Komentarze (12)

epizozeur: Możesz podać swój nick z CWA ?

Jeżeli ktoś z Bastionu gra w CWA to napiszcie tu albo na forum swoje nazwy (nicki).

Mój nick to: Marr Novaherder

Skubane się rozwinęło ale nie dlatego że jest F2P i ma w sobie sklepik czy tam ten cały membership aby płacić, lecz przez całą masę co rusz dodawanych rzeczy i innych dodatków - gdyby TOR poszedł taką klasyczną drogą dostępności w grach MMO czyli F2P + nie sklep aby itemkami każdy nie kozaczył bo one coś tam dają od samego kreowania postaci (umiejętności + specjalne + ect...), tylko wykupienie membershipu i w tym membershipie odpowiedni "pakiet" całej masy rzeczy potrzebnych pod level x jakiś gdy na nim rozwijamy postać, to by pasowało a fabularnie sam TOR mógłby być tworzony tak jak jest, aczkolwiek dodatki typu nowe lokacje i etc... powinny być na tyle dobrze rozwinięte i przemyślane, żeby każdego zadowoliły i coś dodawały a nie np. wejdziesz raz na lokację, a potem już nie można...

ja w nią gram całkiem fajna i fajnie

Cóż, ja sieciówek nie lubię, ale projekt jest dość ciekawy :)

zajac2102: No nie wiem... Mi się fajnie gra bez tego całego członkostwa. Ale przyznaje, że fajnie jest je mieć :D

ShaakTi1138: w zupełności się zgadzam! Ale i tak słyszałem że żeby fajnie pograć w CWA, trzeba coś tam zapłacić :/

poważne zagrożenie dla TORa xD

Nie ... na razie nie :)

W tej grze wbija się poziomy???

Łohoho ... :D

Tak... CWA się nieźle rozkręciło...
Ja gram w CWA i nie ma na co narzekać, no po za abonamentem (membership). :)

Hmm... Widzę, że CWA skręciło w bardziej erpegowy styl.

Tak sobie myślę... Gra jest niby za darmo, ale odniosła ogromny finansowy sukces, w przeciwieństwie do TOR-a. Może więc i Stara Republika po przejściu na F2P w końcu się ruszy.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.