Gry komputerowe

Przyszłość "The Old Republic"

SWtor.com

Bruce Maclean, jeden z producentów gry "The Old Republic" ujawnił, czego należy oczekiwać w najbliższych miesiącach. I tak:

11 czerwca dostaniemy poprawkę o numerze 2.2, a w niej operację "Terror From Beyond" w wersji Nightmare, z nową mechaniką walk z bossami. Do tego poprawione zostaną modele broni i zbroi, a także nowy sprzęt oraz mechanika gry.

Dodatkowo w tejże poprawce: nowe bonusy doświadczenia dla graczy w gildiach. Każda piątka aktywnych graczy doda 1% do ilości zdobywanego doświadczenia i reputacji, do maksimum 10% (obecnie każdy gracz otrzymuje 5% więcej doświadczenia będąc w gildii). Dalej: poprzez rozłożenie na elementy pierwsze, będzie można zdobyć schematy zbroi Underworld (rating 168, obecnie najlepsza w grze). Wprowadzony zostanie także ujednolicony czat na flocie każdej frakcji, dzięki czemu nie będzie trzeba przełączać się między instancjami.

Inny pracownik Bioware, Eric Musco, dodał na forum, że w 2.2 planują również umożliwić transfer postaci między serwerami.

Poczynając od 22 czerwca, powrócą weekendy podwójnego doświadczenia. Trwać będą do 7 lipca. Z uwagi na amerykański Dzień Niepodległości ostatni weekend zacznie się wcześniej, czyli właśnie w czwartek, 4 lipca.

9 lipca pojawi się patch o numerze 2.2.2, a w nim operacja Scum & Villainy w wersji Nightmare, również ze zmienioną mechaniką walk. Z obu operacji na poziomie trudności Nightmare będzie można zdobyć nowy set zbroi: Kell Dragon, jak również nowe speedery: Helix Hyperpod i Titan 6 Containment Vehicle.

23 lipca powróci event "Relics of the Gree". Trwał będzie 2 tygodnie i przeskalowany będzie, zgodnie z prośbami graczy, na 55 poziom.

6 sierpnia pojawi się kolejna duża poprawka, oznaczona numerem 2.3. Twórcy już zaczęli nad nią pracę. Znajdą się w niej nowe flashpointy, nowe dailies, a także kolejne (po evencie Gree) powracające wydarzenie oraz dość znaczące poprawki grafiki. Póki co nie ma dokładniejszej informacji o powyższych nowościach, więc pozostaje nam czekanie.

O fanach PVP Bioware również nie zapomniało, chociaż będą oni musieli jeszcze poczekać: większe zmiany (np. nowy warzone) zostaną wprowadzone w patchu 2.4.



Przypominamy, że dotychczasowe newsy związane z grą znajdziecie w naszej bazie danych.

Temat na forum.



Tagi: The Old Republic (499)

Komentarze (17)

Ja tak wylewelowałem do 55 a fabularnie jestem na po Balmorze. Za operacje się nie brałem bo czas na granie mam po 19 (przeważnie 22) i mało kto jest. Flashpointy są długie. Męczę w sumie Makeb obecnie bo nie wiem co robić (szalałem na WZ, Skecji X i Black Hole). Co do patchy to bez gildii i ekpity do Operacji to ciężko cokolwiek przyzwoitego dorwać.

spoko, każdy sobie rzepkę skrobie

"Znajdą się w niej nowe flashpointy" :D:D:D:D

Tak myślałem, bo jak wiadomo, Star Wars umiera

Ciekawe kiedy zamknięcie serwerów...

w końcu nowe Nightmary... będzie jakieś wyzwanie :)

My w zeszłym tygodniu pocisnęliśmy S&V - doszliśmy do 6 bossa (Cartel Warlords), tam padliśmy bo nie wiedzieliśmy jeszcze do końca taktyki na ostatniego z czwórki, no ale czlowiek się uczy... itd :)

Na Asation chodzimy co tydzień na weekly runy, niestety nigdy jeszcze gildiowo go nie skończyliśmy - Kephess to mocny zawodnik, no a potem sam TFB który... wiadomo. Ale już jest coraz więcej osób w full-BM więc myślę że niedługo będzie można się na to porwać.

Co do HMów - o ile HM S&V sobie spokojnie wyobrażam, bo cały ops jest prostszy niż myślałem, to HM Asation... uooo xD

dokładnie tak będzie, i, w przeciwieństwie do Underworld Gearu, który ma swój odpowiednik dostępny za komendacje (Verpine), tutaj nie będzie takiej opcji (przynajmniej na razie :P) - jedynie robienie opsów 55 na NiM zapewni taki gear.

Nie martw się, my też jeszcze NiM praktycznie nie ruszyliśmy. Na razie ciągle uczymy się robić SM. Dajemy radę, ale z reguły 1-2 wipe'y zaliczamy jeszcze (nie licząc jakichs randomowych typu zaggrowanie moba zanim wszyscy przyszli czy coś).

Myślę, że ten nowy armor to będzie coś podobnego jak Dread Guardy przed 2.0 - tier zbroi który zdobyć mogą tylko najbardziej hardkorowe gildie, coś dla najlepszych graczy. No bo Asation i Scum na NiM... my nawet za harda się jeszcze nie zabraliśmy :D

A Ultimaty to coś co właściwie każdy moze zdobyć, ja już mam 2 części (earpiece i chest), wątpię żeby je dodali do nowych FP, bo wtedy ich wartość by spadła jeszcze bardziej i całość by spowszedniała...

Aha, no i bardzo cieszy double exp!!! :D

Tak dla jasności - chodziło mi o ultimate commendations. Bo jak dodadzą nowe FP HM dla 55ek z takim samym lootem jak te co są, to takiego FP zrobię raz, z ciekawości, a dalej nie będzie sensu :/

To samo event gree - też muszą coś fajnego dorzucić do lootu jak podniosą level do 55, bo inaczej nikt tego nie będzie robił.

Ultimate we FP? Raczej nierealne...troche mało tego wszystkiego no ale co można zrobić :(

Niestety alty nie pomogą. Do bonusa będą się jedynie liczyć unikalne konta z których są gracze w gildii.
A na speeder nie musisz czekać - vendorzy są tam cały czas. No chyba, że nie masz wystarczająco helixów. To tak, będziesz musiał poczekać, żeby je zdobyć.

Ale najbardziej mnie fascynuje nowy flashpoint i co oni na nim wymyślą, żeby mnie zmotywować do robienia go.

Pewnie będzie jakiś trudniejszy i będzie dawał Ultimaty, bo do tego czasu to nie wyobrażam sobie żeby ktoś, kto miał 50kę przy starcie Makebu i nią grał, nie miał od dawna pełnego seta za Elity.

Mnie tam mnożniki expa nie cieszą. Człowiek chce sobie wymaksować kilka lokacji i nawet z 25% kara do expa i brakiem rest bonusa, kończy jak Carno z 55lvlem przed ukończeniem fabuły klasowej. :P

Ahaa, czyli na speeder z Helixów mam czekać do lipca? Well, crap ;/

Ale! - wraca double exp, weee :D

PS. Dzieki Hego za te wszystkie alty, bez ciebie nie mielibyśmy bonusu +10% do doświadczenia :D

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.