Gry komputerowe

Twórcy "The Old Republic" o zmianach w rozgrywkach PvP

SWtor.com

Hutt Giradda ogłasza nową grę! Kto wygra? Kto przegra? Prosimy obstawiać!

Twórcy gry "The Old Republic" zapowiedzieli wczoraj zmiany, jakie otrzymamy w zbliżającym się patchu 2.4, a dotyczące gry PvP oraz na tzw. Warzones. Poniżej publikujemy fragmenty, pełny artykuł znajdziecie w tym miejscu.



Obecnie Warzones przeznaczone są dla pełnego składu i mają zadania, które drużyna musi wykonać. W patchu 2.4 twórcy wprowadzą nową arenę, tzw. Last Team Standing. Tam gracze mają tylko jedno zadanie: całkowite wyeliminowanie drużyny przeciwników. Ponieważ jest to też rodzaj Warzone, więc nagrody są tam takie same jak w przypadku zwykłych.

Dwie drużyny złożone z 4 graczy będą walczyć ze sobą w trzech rundach. Każda ma być unikalna, a i zdolności klasowe gracza będą się w każdej z nich resetować.

Będą trzy tzw. Areny Śmierci - na Tatooine, Korelii oraz na Stacji Orbitalnej (nie sprecyzowano jakiej planety), wymagające specjalnych technik i strategii do przetrwania. Są one małe, akurat tak, aby można było rozegrać walkę 4 na 4. Jak zapewne pamiętacie z Huttballa, w tej grze czekały na gracza różne pułapki typu ogień, kwas itp. Tego nie uświadczymy na Arenach Śmierci.

Jeśli któraś drużyna będzie próbowała doprowadzić do impasu w rundzie i wykorzystywać niewidzialność, Giradda ma w zanadrzu tzw. Nagłą Śmierć. Będzie to polegało na tym, że jeśli wyczerpie się limit w rundzie (zwykle 5 minut, ale twórcy zapowiadają, że może się to zmienić), na obrzeża areny zostanie wypuszczony trujący gaz. Będzie się rozszerzał, aż obejmie całą arenę a ci, którzy dostaną się w pole jego oddziaływania będą narażeni na różne obrażenia. Gracze zostaną pozbawieni niewidzialności, dodatkowo zaś, jeśli nie opuszczą chmury gazu, przez cały czas odnosić będą rany. Reguły Last Team Standing mają działać także podczas Nagłej Śmierci, a drużyna, która przetrwa, wygra.



Dodatkowo warto wspomnieć, iż dwa dni temu, w środę, rozpoczął się Tydzień Łowców Nagród, o którym szerzej pisaliśmy w tym newsie.



Przypominamy, że dotychczasowe newsy związane z grą znajdziecie w naszej bazie danych.

Temat na forum.



Tagi: The Old Republic (499)

Komentarze (11)

Składy standardowe będą tylko w randomach. Na premady możesz wbić w czterej snajperów. :D

"znowu pvp.. " - zdajesz sobie sprawę jak mało contentu pvp w stosunku do pve się pojawia, nie?

ale dwa najbardziej klasyczne tryby napierdzielanek to deathmatch i capture the flag.

Z tym, że Huttball to nie jest do końca CTF.

Składy będą standardowe tank, 2xdps i healer...

znowu pvp..

Daję tej grze miesiąc, góra dwa, i wiem, że w końcu zamkną serwery.

nowe areny stworzone pewnie ze względu na masę trigger-happy moronów którzy nie kumają że obecne wz areny są objective oriented i tylko chcą ponapiżać bezmyślnie, co prawda może to będzie nawet fajne ale jak skład dobrać do ranked? 3 dpsów i healer? tank 2 dpsów healer a może 4 sniperów i pozamiatane ;p

Fajna wiadomość, ale przy moim kompie pvp nie wchodzi w grę, a w każdej grze najbardziej rajcowało mnie klepanie hipisów i innych graczy. Czas zainwestować

czekałem na tego newsa :D

Grzeje się już na PTSach a ciekawe co wyjdzie ;)

Nic dla mnie, sad

Zwykła nawalanka... Ekstra ;)

Jedna istotna rzecz została opuszczona. Rankedy 8vs8 schodzą. ;)

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.