Rebelianci

Nowe klipy z "Rebeliantów"

Różne

Premiera "Rebeliantów" jest już coraz bliżej (choć konkretnej daty nadal nie znamy), dlatego Lucasfilm coraz bardziej angażuje się w kampanię promocyjną. Ostatnio mieliśmy dwa nowe filmy, a już potwierdzono, że w poniedziałek ujrzymy kolejną zapowiedź - będzie to fragment odcinka "The Machine in the Ghost". Wersja skrócona już ukazała się na IGN-ie i ma to być pierwszy z filmików przygotowanych na kolejne cztery tygodnie. Co ciekawe, podobno przed "Żółwiami ninja" w amerykańskich kinach jest pokazywany zupełnie nowy zwiastun, ale na razie brak konkretów.



Dzięki brytyjskiej wersji Disney XD możemy też posłuchać motywu głównego z serialu. W Sieci ukazał się jeszcze jeden klip z Ezrą, ale nie jest dostępny w Polsce nawet po zmianie regionu strony. Miejmy nadzieję, że wkrótce ukaże się też na Oficjalnej.



Zapraszamy do dyskusji na forum.



Tagi: Disney XD (67) Star Wars: Rebelianci (Star Wars: Rebels) (543)

Komentarze (8)

Słuchając motywu przewodniego odnoszę wrażenie, jakby Kiner siedział w Sound Forge`u i tylko edytował, miksował ze sobą utwory Williamsa...

Vintress przestań już truć, wszyscy wiedzą, że Ci się nie podoba, mimo, że nie obejrzałaś ani jednego odcinka. WTF?

Vintress, daleki jestem od bronienia tego serialu, ale powiedz, ile odcinków już widziałaś?

Zgadzam się z Mariobaryla w 100% Motyw przewodni jest na prawdę dobry niestety tylko do 45 sekundy - a zwłaszcza od 15 do 45 - początek nie jest zły

Skoro Mariobaryli podoba sie kawalek od 15 do 45 sekundy to niemusze sluchac bo na bank ma to cos wspolnego z `jazgotem` z trylogi filmowej :>

Motyw przewodni jest naprawdę niezły, ale od 15 do 45 sekundy. Reszta w ogóle do niczego nie pasuje i przez nią cała melodia wygląda jak posklejana na chybił trafił z losowych kawałków. Jazgot od 0:45 to tragedia. Tak jakby ktoś w trwającym minutę kawałku chciał zmieścić nowy motyw przewodni, filmowy motyw przewodni i jeszcze z pięć dżingli z soundtracków.

Haha.. Kera-Chopper-Kanan zapowiadają się na niezłe trio! :D

Kocham ten motyw główny, a Hera vs Kanan na razie fajnie wypada :).

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Rebelianci"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.