Świat Filmu

P&O 323: Jak się robi scenografię na postawie projektu?



Dziś kolejne pytanie do Gavina Bocqueta, scenografa prequeli, o spsosób jego pracy.



P: Jakie są podstawowe kroki przy przekształcaniu pomysłów i konceptów artystycznych w trójwymiarowe plany? Jak decydujesz, co zmodyfikować, by projekt mógł stać się rzeczywisty?

O: Jest wiele różnych dróg by przenieść pomysły koncepcyjne w ostateczną scenografię. Czasem braliśmy rysunki bezpośrednio od grupy artystów Douga Chianga, a następnie bardzo precyzyjnie interpretowaliśmy je tworząc trójwymiarową, pełnowymiarową dekorację. Innym razem, choćby z Gunga City, braliśmy podstawowe pomysły miasta będącego podwodnym bąblem, i pokazywaliśmy je George’owi Lucasowi już w formie modeli projektów. Te modele z czasem stawały się bardziej szczegółowe, zwłaszcza gdy mieliśmy wystarczająco informacji by móc zacząć myśleć jak chcemy to przełożyć na pełnowymiarową scenografię.



Tagi: Doug Chiang (67) Gavin Bocquet (33) George Lucas (934) Zapytaj Radę Jedi (Pytania i Odpowiedzi) (381)

Komentarze (4)

Przepowiednia mogła zostać źle odczytana - jak padnie Bastion to skończą się "P&O" :)

Słyszałem przepowiednię, że Bastion upadnie kiedy skończą się materiały na "P&O". :D

Gunga City wygląda dobrze z zewnątrz, w środku trochę lipa - jedna wielka pustka.

Dykta, klej, taśma MaGyvera i nie takie rzeczy żeśmy ze szwagrem robili. ~;)

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Świat Filmu"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.