Gry komputerowe

Star Wars: Squadrons na pierwszej rozgrywce



Dzisiaj w nocy, o godzinie 1:00 czasu polskiego, miała miejsce konferencja EA Play, na której zaprezentowane zostały gry, które Electronic Arts zamierza wydać w nadchodzącym roku na komputery osobiste oraz konsole obecnej i następnej generacji. Fanów Gwiezdnych Wojen najbardziej ucieszy fragment rozgrywki z zapowiedzianego niegawno Star Wars: Squadrons.
Gra nie będzie posiadała żadnych mikrotransakcji, premiera na trzech platformach (PlayStation 4, Xbox One i PC) odbędzie się 2 października. Produkcja otrzyma także wsparcie gogli VR (PSVR i PC) oraz klasycznych Joysticków (prawdopodobnie tylko na PC).



Tagi: Electronic Arts (127)

Komentarze (17)

Jakoś nie ma to ducha GW. Pozbawione charakteru, zbyt kolorowe przez co wygląda jak Star Trek... a do tego bohaterowie znowu bezmyślnie podciągnięci pod poprawność polityczną. Poczekam do pełnoprawnego gameplay`u, ale już czuję, że to ma niewiele wspólnego z grami typu Rogue Squadron lub X-Wing Alliance, które do dziś kipią klimatem.

@bartoszcze - czyli, że se nie polatam przez te 4h? ~:`(

Sama grafika wygląda dobrze tylko same krawędzie są pozbawione tekstur jakichkolwiek, krawędzie łączenia poszczególnych elementów większych statków też płasko wyglądają, ale chętnie zagram jak już wyjdzie o ile będzie jakaś dłuższa kampania single player, bo same gry multiplayer mnie nie jarają.

@Yogurt
:)
Rozważałem bratanka, ale nie wiem czy on ma sprzęt na którym to pójdzie, oraz własnego potomka, ale jemu ten rodzaj gier dotąd nie pasował :)

@bartoszcze - możesz mi, bo ja chyba sobie podaruję, na takiej zasadzie jak B od DICE.

No wygląda-ło to fajnie - jak na budżetówkę. A przynajmniej to co pokazali na tym (buahahahaha) g a m e p l a y u.
Gameplaya oczywiście żadnego nie było, ale zwiastun był naprawdę spoko, ciekawszy od pierwszego oficiala, więcej pokazał, zrobił hajpik, ale i sprytnie przykrywał to, czym nie chcieli za bardzo się chwalić :P.
Otóż, fizyka lotu, która widoczna było w kilku ujęciach, przypomina zwykłe latanie po szynach. I taka też będzie w grez. Nie ma więc co się nastawiać, na karkołomne piruety, jakie robiła Rey, uciekając Falconem w TFA - a szkoda.

Z drugiej strony, to w sumie budżetówka będzie, więc nie ma czego na siłę wymagać. Jak zwał, tak zwał, ale podobało mi się, i ta gra może być naprawdę fajna w multi.
W MULTI, bo wybijmy sobie z główek jakąś większą singlową kampanię, to raczej będzie taki samouczek i wprowadzenie do trybu multi.
No i zakup joya raczej niezbędny, jeśli chcemy pokazać Rebelii, kto naprawdę rządzi w galaktyce ;)

@sheldon no tak, ale tu akurat mamy grę, która no musi być pod multi. To właśnie multi będzie dawało frajdę z gry. Choć przyznam, że fajna kampania z perspektywy pilota to coś co mogłoby być bardzo fajne i mam nadzieję, że jednak nie będzie to kampania na 4h.

Sloane <3
Ładnie się ułożyło ogłoszenie i prezentacja gry w okolicach premiery Shadow Fall - złapałem lekki hype.
Wygląda to wszystko bdb, w trybie VR z joystickiem pewnie zerwie berety.
Moja jedyna obawa to krótka i mało treściwa kampania SP oraz nastawienie głównie na multi.

Wygląda mega

Kolorowo, wybuchowo i efekciarsko.

Wygląda to naprawdę spoko, oby tylko ludzi ogarniętych do eskadry dobierało nic tylko czekać na premierę.

Chyba naprawdę kupię. Wygląda niesamowicie.

Omg można obracać się w miejscu i używać inercji... Nie wierzyłem, że to się stanie, ale ta gra chyba będzie lepsza niż X-Wing z 1993! :D
Ciekawe czy DLC z B-Wingiem i TIE Defenderem będzie płatny?

Może nawet kupię.
Tylko muszę się zastanowić komu ;-)

Tak, Del Rey potwierdziło

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.