Zemsta Sithów

Dokładnie rok...

Dokładnie za rok, o tej porze, wielu z nas będzie siedziało w kinie i wciśnięci w fotel i będziemy czytać niebieski napis na czarnym tle: "Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce..." Znowu zacznie się przygoda. Ostatni epizod nowej trylogii - Epizod III. Premiera za dokładnie 365 dni!

W wielu kinach w Polsce, minutę po północy, (czyli tak, jak pojawienie się tego newsa) będzie można zobaczyć premierowe pokazy Star Wars Episode 3...



Tagi: Epizod III: Zemsta Sithów (866)

Komentarze (21)

heh a ja pisze juz po premierze... i jak to czytam to sie lezka w oku kreci ;)

W chwili kiedy piszę te słowa do premiery zostało jeszcze 11 dni :) Fajnie jest tak patrzeć na te stare komenty i wiedzieć że już tyle czasu minęło od tego newsa i że za niespełna dwa tygodnie będę oglądać ten film.

jeszcze tylko rok to dlugo i krotko.

Hehh... nierzyć się niechce... tak długo czekaliśmy... już tylko rok!!!

1. JA tz bede płakać:(
2. Już sobie wyobrazilem ze siedze w fotelu i czytam niebieski napis "A long time ago in a galaxy far far away" ... Juz mam dreszcze - w minie chyba zemdleje :D

No to głowy do góry, jeszcze tylko rok... zleci nie wiadomo kiedy i na co my będziemy czekać???

Tak...no fajnie, będzie E3. Ale ja znacznie, podkreślam znacznie bardziej czekam na chociażby trylogię Denninga, czy chociaby powieści z Wojen Klonów. A z tym leceniem na premierę o północy to już dla mnie zupełna przesada :D

365 dni to dużo ale jak zaraz wpadnie jakiś mega trailer to nie będzie tak źle

Ricky: Tak mi wyszlo. nie kontrolowalem tego... zwlaszcza ze zegar serwera Bastionu zle chodzi o jakies 7 minut... bylo to tym trudniejsze :D

Ja już odliczam :) Z jednej strony się nie mogę doczekać , a z drugiej obawiam końca.

heheh ja mam tylka nadzieję ze do Polski nie przyjada kopie za 365 + xxx dni:D

Taaa... z jednej strony nie mogę się doczekać, a z drugiej wiem, że to będzie koniec filmowych SW... a może i nie?? Może Papa Lucio & Co. nam fundną kolejną trylogie, a może telewizyjną NEJ?? :D

PS. Yako widzę żeś się postarał - news wrzucony minutę po północy :D

365 dni to malutko biorąc pod uwagę, że czekam na ten film właściwie od '97 roku. Czyli od momentu, kiedy SW wciągnęło mnie bez reszty :)

Niewytrzymam 365dni ;( To jeszcze tyle czasu...

Ludzie nie płaczcie. Lucas i jego następcy nie zabiją
kury srającej forsą...na pewno czekają nas jeszcze ze dwie trylogie i wiele ekranizacji książkowych

Może mój syn już będzie oglądał III ze mną.
Jeżeli Lucas zrobi konkretne zakończenie tak jak w VI , to łezka napewno skapnie.

Mi chyba też kapnie niejedna łezka:)

porycze się napewno pod koniec, że to już koniec :)

A mam nadzieje dostać bilet na to "minute po północy" w kinepolis...

gariel nie bądź takim pesymistą, może i nie powstanie juz trylogia 7,8,9 [chociaż kto wie?] Ale napewno zasypią nas bajkami, grami i innymi duperelami z SW. Może i entuzjazm z czasem opadnie ale napewno nigdy nie zaniknie. Moze GL przejdzie na emeryture i nawet przekaże komuś pałeczkę...? Kto wie...

Troche mi smutno :( No bo jak tak pomyśleć to teraz człowiek(no a przynajmniej ja to tak odczówam)ma mozliwosć trwania w takim radosnym, nasyconym entuzjazmem ,podnieceniem i niecierpliwością oczekiwaniu. A potem, po tym zachłyśnięciu się szczęściem, po tej pierwszej eksplozji radości, powoli wszystko osłabnie, oklapnie i minie... I już nie bedzie wiecej tak naprawdę na co czekać :((((((((

O YEAH! JEDEN ROOOOOOOOOOOOOOOOOOK! ja tam już siedze i czytam te napisy!!!!! :D

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Zemsta Sithów"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.