TWÓJ KOKPIT
0

Twórczość fanów

Bitwa o Dobroń

2004-08-31 13:52:00 Przemas i Kisiel

Przemas i Kisiel podesłali nam filmik prezentujący walkę na miecze świetlne. Zobaczymy w nich autorów posługujących się kijami od szczotek. Choreografia jest dosyć dobra. Przemas walczy mieczem o zielonym ostrzu a Kisiel o niebieskim.
Polecamy filmik „Battle of Dobroń”, który możecie ściągnąć tutaj.
TAGI: Fan Film (263)

KOMENTARZE (34)

  • DarthLucas2004-09-10 13:52:01

    good shit

  • Yako2004-09-04 11:52:39

    LOLek :)

  • Obi-San2004-09-03 10:57:54

    Zaraz obejze... ale standardowo przypominam o http://ryan-w.com ^^ chlopak wymiata.

  • Przemas2004-09-01 21:03:05

    Sie zrobi :P

  • Master Mace Windu2004-09-01 20:37:56

    naprawde cool, teraz musicie nakecić pełnometrażowy film, z fabułą:P:P

  • Paweł2004-09-01 17:13:13

    Za wolna walka , choć efekty niezłe... brakowało tylko czegoś więcej prócz dźwięków miecza – kroki , czy cóś.

  • Kisiel2004-09-01 15:44:07

    dzieki, dzieki :) mysle ze teraz przygotujemy cos pod E3... :P

  • Darth Luke2004-09-01 14:23:03

    Zgadzam się z przedmówcami, fajny filmik.

  • Taoron2004-09-01 11:11:48

    eh i jak zwykle se nie objerze bo nie mam siakiegos glupiego porgramiku :|

  • Darth Marceli2004-09-01 10:38:22

    Extra filmik !!!!Może GL da tą walke do scen wyciętych :)Efekty całkiem całkiem.Superancki.

  • Greed02004-09-01 09:47:24

    super.Bardzo mi się filmik podoba.
    Więcej!!!!

  • Admirał Raiana Sivron2004-09-01 08:26:07

    hehe niezłe :)

  • Peter_D2004-09-01 08:11:58

    A ja wiem ze moglo byc lepiej, i te mieczyki takie cieniutkie.

  • Sebastiannie2004-09-01 04:20:10

    Może i mogliby nawalać się mocniej, ale z drugiej strony na pewno się nie smyrają, więc jest dobrze moim zdaniem.

  • Kisiel2004-08-31 23:30:20

    taak, Przemas już wpadł na ten pomysł i przy najbliższej okazji chyba faktycznie cos nakręcimy :)

  • Sizar2004-08-31 23:11:29

    ...dla mnie bomba..jestem pełen podziwu...moglibyście jeszce trochę pomachać kijami np. z nudów i zrobić część drugą?... czekam na jeszcze..pozdrawiam

  • ceta2004-08-31 22:29:52

    YAEH!! wymiata:))))
    tylko szkoda ze giniesz kisielos :( ale ktos musiał :)
    w ogole to jak to tak zrobiłeś to ja juz widze ..... ;)
    .respekt :)

  • Kisiel2004-08-31 20:03:18

    nie pamietam, zeby to bylo akurat o dziewczyne... ;)

  • Kaczor2004-08-31 20:02:54

    Niezły LOL! Ruchy niemrawe niczym Obi w ANH :D ale dobra robota :)

    PS. Puście to sobie 2x szybciej - efekt super!

  • YangObi2004-08-31 19:24:25

    Co tu powiedzieć chłopaki zabalowali pokłucili się o dziewczynei musieli walczyc na miecze :P

    Chłopaki naprawde super to wyszło... Moje gratulacje...

  • DARTH VADER2004-08-31 18:08:41

    walka super
    choreografia super

    jako ze sobie "zabalowaliscie" a takze "był to eksluzywny dom kolegi" - daje wam 10/10 :)

    W sumie mozna jeszcze popracowac nad techniką ciosow, lekko choreografie dopracowac, i troche przyspieszyc :) ale mimo nieodogodnosci wymienionych przeze mnie wyzej dałem wam max :) bo naprawde fajnie wam to wyszlo :) dodatkowy plus za efekty graficzne jak i dzwieku :)

  • Przemas2004-08-31 16:41:51

    troszke balismy sie sybciej bo robilismy to w pokoju i moglismy cos rozwalic. W sufit pare razy zachaczylismy :). No i to było przy okazji imprezy wiec nasze ruchy mogly wydawac nam sie szybsze niz były naprawde :P

  • Domator2004-08-31 16:18:00

    ZAJEDISTE! Podobało mi się, niezły lol :P

  • Kolarz2004-08-31 16:11:14

    Hehe...super;)

  • Darth_Mati2004-08-31 15:53:42

    Nawet...nawet... tylko jedno mi tam nie pasuje... za wolno, chłopaki, za wolno!! A tak to nawet gicior :)

  • Kisiel2004-08-31 15:53:31

    ja robiłem efekty

  • Kyle Katarn2004-08-31 15:36:14

    Fajnie wyszło :) A kto efekty robił?

  • xan2004-08-31 15:06:51

    Śmieszna ta "walka"...

  • Mistrz Fett2004-08-31 14:58:06

    Wszystko git, choć moglibyscie walić tymi kijami troche mocniej :P No i czemu Kisielek zginął? :)

  • marionetti2004-08-31 14:47:09

    popieram krajowe produkcje - no może z wyjątkiem kilku (wiecie których)

  • Killrah2004-08-31 14:44:09

    :) walka walką ale ktory to tak mieszka sobie lol !
    Ej co jest chlopaki tak o 200% mocniej tymi kijami walcie, siniaczków sie boicie :P ja po walkach na Alderaanie nadal mam kilka :)) Ale Spox - dobra robota

  • Kisiel2004-08-31 14:33:13

    hehe film roku bauhehehehe :)
    wyjaśnienia:

    Battle of Dobroń - poniewaz akcja dzieje się w Dobroniu, malej miejscowosci 22km od Lodzi. Domek kumpla (kamera także). A ze na jakiejsc impreze zaczelismy z Przemasem machac kijami, wpadlismy na pomysl ze ulozymy walke :D i oto co z tego wyszlo. Nic specjalnego, ale przynajmniej ktoś umiera.... :>

    pozdrawiamy wszystkich naszych fanów!

  • Vong Gin`aal2004-08-31 14:23:51

    Fajny, fajny :)

  • Obiwan2004-08-31 14:09:19

    Dobry film !

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..