TWÓJ KOKPIT
0

Twórczość fanów

Kolejne Fan-Arty w Galerii Bastionu

2005-01-07 18:33:00 Karina-Riddle i Burzol

Dziś chcielibyśmy zaprezentować kilka nowych prac, które trafiły do galerii Bastionu. Pierwsze trzy są to rysunki autorstwa Kariny-Riddle, czyli osoby zupełnie nowej jeśli chodzi o rysunki na Bastionie. Pierwszy z artów przedstawia postać wymyśloną przez autorkę - Twi`lekankę Irys, która jest łowczynią nagród. Kolejne dwa rysunki to już Darth Maul. Na pierwszym z nich jest on jeszcze małym chłopcem o imieniu Khameir Sarin, na drugim natomiast już jako Sith znany nam z Mrocznego Widma.

"Karina-Riddle":

Irys

Khameir

Darth Maul


Ostatnia z prac, to tapeta autorstwa Burzola, pochodząca z Epizodu III: Zemsty Sithów.

"Burzol":

Tapeta z Epizodu III
TAGI: Fanart (331) Tapeta (63)

KOMENTARZE (20)

  • Admirał Raiana Sivron2005-01-17 12:46:52

    Rysunki świetne. Maul ma jakąś taką minę nie teges.. niestrawność jakaś czy coś?

  • Karina-Riddle2005-01-12 20:10:26

    Dzieki :) Za jakis czas sie ukaże :D

  • Freed2005-01-12 00:22:40

    Karina - jasne, oczywiście; jeśli tylko narysowałabyś taki komiks. Bastion jest jak najbardziej otwarty na Wasze prace :)

  • Karina-Riddle2005-01-11 17:24:18

    Garielu kochany!
    Jesteś pierwszą osobą w całym moim życiu która stwierdziła że dojżale rysuję, co mnie bardzo zaangarzowało i dziękuję ci za to. Co do Qui-Gon Jinna to już się "smaży", być może skończę go dziś. A jak juz go narysuję to chętnie ci go pocztą podaruję :D

    Mam jeszcze pytanie - czy z moim stylem rysowania miałabym szansę stworzyć komiks który miałby nawet najmniejszą, że tak to określę dobrą pozycje u fanów?

  • gariel2005-01-11 00:11:07

    -Karina-Riddle: ujęcie portretowe Qui gon jinna bedzie idealne -prośba tylko o to żeby mial minę tak oryginalną i nie oklepaną jak twój Maul :) -i będzie git.
    Masz tylko trzynaście lat i tak dojżale rysujesz? -wow! -masz mój podziw i szacunek.
    A wyrażanie szczerego podziwu dla wartosciowych prac jest przyjemnościa więc nie masz za co dziekować -zapracowałaś na to -bo takie rysunki to nie tylko talent, ale mnóstwo czasu i zaangażowania włożonych w cwiczenie reki oka i serca wkładanego w dzieła.
    I za to wszystko dzięki wielkie, tak tobie jak i wszystkim tym któży daja nam częsc siebie i swojego życia w pracach, które nam są podarowywane i dla nas tworzone.

  • obisk2005-01-10 21:05:00

    bardzo fajne tylko maul jest troche znieksztalcony jakby obi wan obcial mu twarz a nie przekroil na pol

  • Karina-Riddle2005-01-10 15:03:17

    Do Gariela:
    Dziekuję ci za docenienie moich prac :) Co do Qui-Gon Jinna, to z przyjemnoscią ci go narysuję :) mam tylko pytanie: w jakiej postawie? Niepros mnie o jakieś dziwaczne wigibasy czy jak to siem pisze bo tego to ja nie narysuje, ale portretowo jak najbardziej :) a co do miny D.Maula to prawie zgadnołeś jaką on ma minę ale dożuć do tego jeszcze uśmieszek (taki zniechęcono-zniesmaczony usmieszek narcyza). A i dzięki za bardzo miły komęt :D

    Do Burzola:
    W mojej wyobraźni Khameir zanim Sidi go porwał był całkiem miłym i fajnym chłopczykiem, a pozatym jak na moje 13 (no rocznikowo 14) lat i tak go nieźle narysowałam. Dzkięki za miły komęt :)

  • gariel2005-01-09 00:11:15

    oki to jest tak -burzol: dobrze ze sie nie burzysz na konstruktywną krytyke -dobrze to o tobie świadczy.
    rozumiem teraz dlaczego nie zrobiłes innych przejść.
    Dla wszystkich tych co mają monitory takie jak ja ;)
    (jasne znaczy) a tapetka sie im ogólnie podoba -zrobiłem tak :programem Adobe Photoshop zmniejszyłem jasność do minus 24 i wtedy przejścia stały sie płynne/niewidoczne a tapetka jest jeszce mroczniejsza i bardziej klimatyczna -polecam wiec dokonanie tejze operacji bo efekt jest fajny i jeżeli twórca tak to wlaśnie widział na swoim monitorku to już rozumiem dlaczego sie tym podzielił/pochwalił.

    -Karina-Riddle : genialny ten Maul (moim zdaniem) -faktycznie widać w tych rysunkach pewien określony styl i to styl który sie podoba. Będe z niecierpliwością oczekiwał twoich kolejnych prac(nie jestem fanem maula ale twoja jego wersja z tym zniesmaczono-zniechęconym wyrazem twazy -idealnej w tym wydaniu na avatar- jest inna i zarazem o wiele ciekawsza od wciąż powielanych wersji wredniacko-złośliwo-wyniosłych) -dzięki!
    -Jakbyś mogła i by ci się chciało -miała byś natchnienie- to narysuj qui-gon-jina -ok? Byłby avatar i dla mnie -fana tych "dobrych" :)

  • Taoron2005-01-08 21:29:27

    tapetka ladna ale na pulpit nie wrzoce bo mam inna :P

  • jar jar binks2005-01-08 21:01:21

    swietna ta tapeta z E3 dzienkii.

  • Burzol2005-01-08 15:04:04

    Po pierwsze : dziękuję za konstruktywną krytykę. Bez niej nie byłoby sensu wysyłac swoich wypocin.

    Po drugie: jeśli chodzi o niepłynne przechodzenie zdjęć i inne 'niedoparcowania', to ja na swoim monitorze widzę wszysko bardzo ładnie przchodzące, ale nie pomyślałem, ze ktoś może mieć jeszcze jaśniej monitor ustawiony. Moja Culpa (no i producentów monitorów ;) ).

    A co do napisu, to taką miałem koncepcję, żeby na tapecie był napis, ale nie stał się głównym jej elementem. Ja nawet na zwykłych tapetach piszę sobie kodeks Jedi - tak dla zapamiętania ;)

    Następnym razem (bo chyba raczej kiedyś coś wyślę) będzie lepiej. Obiecuję :)

    PS. Jeszcze chciałem coś powiedzieć na temat fanartów Kariny-Riddle. Fajne obrazki. Chociaz Khameir wygkląda bardziej jak dzieczyna (Asajj z rogami?), ale Twi'lekanka i Maul są świetni. Plusem jest to, że rysujesz we własnym, trochę karylaturalnym stylu. Podoba mi się :)

  • Obiwan2005-01-08 10:09:11

    a u mnie nie widać tego sklejenia :) widocznie to kwestia monitora.

  • Anor2005-01-08 01:52:53

    Fajna ta tapeta burzola, ale ten napis z dołu u prawej mi nie psuje...

  • gariel2005-01-08 00:10:00

    nie nio, long -mr fett ma racje, tapeta jest po chamsku sklejona w 5 minut robiona nie probuje zgadywać nawet jakim programem. mógł sie "artysta" chociaz pokusić o rozmycie brzegów wrzucanych na czarne tło zdjec -ze o smuzeniu czy jakisch innych efektach przenikania czy przechodzenia zdjec nie wspomne, JEST ta tapeta niedopracowana i nie ma co tu demonizowac krytyki, tylko twórca sie musi nastepnym razem bardziej postarac. -A wtedy zostanie ZASŁUZENIE(bo przecież chyba o to chodzi no nie?) doceniony .

    ZA tapetką tą przemawia tylk o klimat -(moim zdaniem) ma go ona dość duzo i to spowodowalo ze w pierwszym odruchu jak ja zobaczyłem to mi sie bardzo spodobala i pomyslałem sobie "łał ale super tapetka" ale zaraz po tym odrzuciły nie te fatalne walace po oczach brzegi wklejonych bez większego wysiłku fotek. a szkoda -bo sie fajnay pomysł/projekt zmarnował :(

  • Long2005-01-07 22:20:05

    MrFett... nie przesadzasz troche? Jedyne, co ja osobiscie zarzucilbym tapecie, to troche "rozsztrzelona" kompozycje ,ktore sprawia, ze trudno jest skupic na czymkolwiek konkretnym wzrok. Ale na upartego moze sluzyc za tapete kazdego uzytkownika systemu operacyjnego ;))) A, ten napis to tak jakby po co on tam jest? Ani nie nalezy do reszty, ni to wazny (bo strasznie maly), ni niewazny (bo jednak jest i jest czyms wiecej, niz sygnatura). Ogolnie - da sie ja szybko doszlifowac :)

  • dooku2005-01-07 21:20:27

    extra tapeta

  • Krogulec2005-01-07 21:03:18

    tapeta taka sobie, rysunki przyjemne i fajne, doceniam trud :)

  • MrFett2005-01-07 20:39:16

    ja piernicze.....trzy zdjecia chamsko ze soba sklejone ...noi "tapeta" ...yeah ...a jakby tak zrobic ladne przejscia miedzy fotkami ?....nie ..bo po co

  • Obiwan2005-01-07 20:24:21

    szkoda tylko ze ostatnio wogle słuch zaginą o kisielu i greedo :/

  • Obiwan2005-01-07 20:20:55

    Tapeta jak tapeta. ładna, dopracowana.. miło wzucić na pulpit. A co do rysunków to dawno nie widziałem takich sympatycznych gwiezdnowojennych fan artów.
    Czekam na więcej prac tego typu :D

ABY DODAWAĆ KOMENTARZE MUSISZ SIĘ ZALOGOWAĆ:

  REJESTRACJA RESET HASŁA
Loading..