Zemsta Sithów

Sith Snapshot #85

StarWars.com

Jakiś czas temu na łamach bezpłatnej strefy oficjalnej strony poświęconej Gwiezdnej Sadze ukazało się osiemdziesiąte piąte zdjęcie z cyklu Sith Snapshot, które nosi tytuł „Ukryty Panel Kontrolny” (Secret Controls). Możecie je zobaczyć w tym miejscu>>> lub tutaj>>>.

Tym razem na nowym Snapshocie zaprezentowano urządzenie z prywatnej kwatery w biurze Palpatine`a. Na ujęciu widać zbliżenie na panel kontrolny. Dzięki niemu Kanclerz może urzeczywistnić swoje od dawna ukrywane plany.
Warto wspomnieć, że to właśnie w tym pomieszczeniu owego biura grupka czterech Jedi usiłowała aresztować Palpatine`a. To właśnie wtedy Kanclerz ujawnił się jako Darth Sidious.



Tagi: Sith Snapshot (131)

Komentarze (24)

AM1154---> Trochę chaotyczny układ rozdziałów :) Strasznie ciasne.
Wygląda, że wszystko jest upchane :P Mam nadzieję, ze w praktyce będzie lepiej :)

Melipone, Burzol-
Zgodzę się że początkowe SithSnapshoty były niezłe, niektóre nawet bardzo fajne. Z tych ostatnich/najnowszych bardzo mi się podobał ten, kiedy Mace walczy z Palpatinem! Naprawdę super zrobiony, mimo że właściwie nie do końca zrobiony;)

Sith snapshot coraz ciekawsze a wydanie DVD coraz blizej:
http://img218.imageshack.us/img218/1457/a2coruscantchaptersmenu2zf.jpg

niedługo takie będą w telefonach komórkowych-_-"

Ładny, staranny obrazek. ale nie wezmę na tapetę.

Niedługo pokażą gwiezdne toytoy'ki i smoczek lei :)

E tam, narzekacie na te sith snapshoty, a według mnie sa właśnie ciekawe. Po kiego grzyba mają dodawać jakieś pełne sceny z zemsty sithów? Żeby je zobaczyć wystarczy odpalić ten film, a takie szczegóły małe, jak blastery Organy, jak ten pacel, jak to co podał Threepio senatorom w wyciętej scenie, tega nie da się zobaczyć ot tak. A takie szczegóły życia codziennego też są imho ciekawe.

Panelek kojarzy mi się ze stylistyką holoprojektora w briefingu do misji "historycznych" w Tie Fighter... Ech, gdzie te czasy mych kosmicznych lotów... ;..(

Które SS na początku były super? Nogi klonów zabijających Ki-Adi Mundiego? Przecież SithSnapy od początku były właśnie takie - fotki często mało ciekawe, ale nieosiągalne dla zwykłych ludzi z innych źródeł (prócz AM1154, który z sieci umie każdą fotkę wygrzebać ;)).

A taki panel to rzeczywiście przydałby się do użytku domowego :P.

Chcielibyście mieć taki w pokoju :D

"Gwiezdny Muzyk---->na początku były nie złe ale potem...po prostu brak pomysłu...

Jak tak patrze na niektóre sithsnapshoty to się dziwie. PO co takie nijakie zdjęcia dają?!

i znowu ja .... ap!x MASTER <=== raczej autentyki bo napisał że wysyła 1-2 dni po premierze, a wtedy bez problemu kupi i kurde zarobi na tym bo drożej sprzedaje

hehe...gościu napisał że tanio i cena det. 79,99...ja tam oczywiście kupuje na vividzie, moim ulubionym sklepie, gdzie rots kosztuje 64,90 :D

Heh DVD ROTS już na Allegro...Ciekawe czy autentyki

http://allegro.pl/show_item.php?item=69980398

..albo tutaj:
http://z.about.com/d/politicalhumor/1/0/i/bush_darthvader.jpg

Sithsnapshoty wyciskaja ostatnie juz mozliwosci z ROTS
A co by było gdyby?:
http://point.worldtel.net.pk/wallpaper/Posters/Star%20Wars%20EP%20II%20(1)%20(1).jpg

kubisz --> jest jeszze jedna, która ostatecznie nie trafiła ani do usuniętych ani do filmu, chodzi dokładnie o tą scene jak Anakin idzie w kapturze przez korytarz na Mustafar

Hmm... brakuje tam jednego czerwonego guzika który rozwali całą planetę i skończy rządy komu...separatystów! :D :D :P
Chyba pomysły na SS się powoli kończą xD

Offtopic - pytanie do lepiejwiedzących: kojarzycie pierwsze ujęcie z trailera "Zemsty..."(Sidious lecący promem klasy Theta w eskorcie dwóch myśliwców na Mustafar). Ujęcie to nie weszło do filmu. Wiecie może o innych scenach/ujęciach ze zwiastunów i spotów do wszystkich części NT, które ostatecznie nie trafiły do filmów ani do scen usuniętych?

no rzeczywiscie jakie tajne wladanie ?panocku nauc siem wrescie jenzyka angielskiego

Ale sami przyznacie, że z Tantive IV, szklaneczek, przepustki i blasterów ten snapshot jest najlepszy...

nie no,snapshoty są coraz dziwniejsze.
Najpierw zdjęcie z Tantive 4,teraz to...

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Zemsta Sithów"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.