Zemsta Sithów

Rekordowe Gwiezdne Wojny

Film.Interia.pl

Film.Interia.pl donosi:

8 listopada 2005 roku, po upływie zaledwie tygodnia od premiery wpływy ze sprzedaży filmu "Gwiezdne Wojny: Epizod III Zemsta Sithów" na DVD oraz gry wideo "Star Wars Battlefront II" w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Australii i Ameryce Łacińskiej wyniosły 210 milionów dolarów. Jeszcze nigdy wpływy z "Gwiezdnych wojen" nie były tak wysokie.

"Fenomenalna sprzedaż jest wyrazem niewątpliwej siły całej serii. W niektórych krajach sprzedaż płyt DVD i gry była prawie dwukrotnie wyższa niż przewidywaliśmy. Widocznie klienci chcą jeszcze raz zobaczyć film w doskonałej jakości jaką oferuje płyta DVD, oraz zanurzyć się w świat Gwiezdnych Wojen grając w grę 'Star Wars Battlefront II'" - powiedział Jim Ward, wiceprezes firmy Lucasfilm Ltd. oraz prezes firmy LucasArts.

Rekordowa sprzedaż filmu "Zemsta Sithów" na DVD oraz gry "Battlefront II" jest kontynuacją trendu zapoczątkowanego 19 maja, kiedy to w amerykańskich kinach pojawił się film "Gwiezdne Wojny: Epizod III", który wzbudził powszechne uznanie krytyków. Łączna wartość sprzedaży biletów z jednego dnia wyniosła wtedy 50,6 milionów dolarów.

Latem film "Zemsta Sithów" ustanowił nowe standardy w wielkości sprzedaży biletów kinowych. Jej wartość w USA wyniosła 380 milionów dolarów (468 milionów dolarów na całym świecie), dzięki czemu film stał się na całym świecie filmem roku.

Jednak popularność Gwiezdnych Wojen wykracza daleko poza kino i domową rozrywkę. Firma NPD Group podała niedawno, że zabawki z Gwiezdnych Wojen są najpopularniejszymi zabawkami sprzedawanymi do tej pory, a ich sprzedaż stanowi 9,1% całego amerykańskiego rynku zabawek przed rozpoczęciem okresu świątecznego.

Podczas tegorocznego święta Halloween kostiumy z Gwiezdnych Wojen były najczęściej wybieranymi przebraniami. Na całym świecie w tym samym czasie zorganizowane zostały cztery wystawy muzealne dla uczczenia Gwiezdnych Wojen.

W Polsce najnowsza część "Gwiezdnych Wojen" ukaże się na DVD 1 grudnia.



Tagi: Battlefront II (35) DVD (530) Epizod III: Zemsta Sithów (866)

Komentarze (23)

A ja już mam od 2.XI. z amazona.co.uk i jestem mega-szczęśliwy. Oglądam co drugi dzień! Pozdrawiam oczekujących!

I ja mam uwierzyć, że George zabije smoka znoszącego złote jajka?

powtórzę za Verdanem: Star Wars RULEZ :)))

ps. Przebrać się na Hallowe'en za R2D2 - pełen odlot! :PPP

nie dobijajcie mnie z napise że rotos wyjdzie w polsce 1 gródnia a takto się nie dziwie dvd tyle zarobiło

talon wiem wiem tak tylko sie pytalem mam znajomego ,fana star treka ale on jest normalny:P

logan-> Fani star-pryka nie cierpią SW ponieważ osiągnął większy sukces i całkowicie przyćmił ich film. W desperacji (a z tego znani są chyba najlepiej) robili rużne nie miłe numery (najczęściej na spotkaniach) fanom SW, którzy nigdy, poza paroma idiotami, nie robili czegoś takiego- np. niszczenie przedmiotów o wartości kolekcjonerskiej itp. Teraz na szczęście jest to już rzadziej spotykane ale ciągle dochodzi do jakichś prowokacji. Poza tym zawsze starają się coś wyciągnąć z SW co mogło by nas pogrążyć. Nie mówie oczywiście o wszystkich fanach ST ale w stanach naprawdę dochodziło juz do absurdów.

Nom, miło jest czytać takie wiadomości :)

Z pewnościa najwiekszym powodzeniem w Halloween cieszyło sie przebranie poparzonego Anakina Skywalkera/Dartha Vadera

Admirale Piett - odsylam na strone www.starwars.pl, tam podano taka wiadomosc, sam sie zastanawialem, czy mamy czasem 1. kwietnia. Ktos z "obslugi" ICO pisal na Holonecie, ze byc moze w Geancie i Auchanie moze byc taka niewiarygodna cena 49 zl. Pozyjemy, zobaczymy.

STAR WARS RULEZ !!!

59 lub 49 zł !!!!
Tu chodzi o wersję Dvd bo mi się nie chce wierzyć?!

Szkoda, ze my nie przyczynilismy sie do tego sukcesu :( Jeszcze ponad 2 tygodnie :(

Co do uznania krytykow bylo glosno po premierze, ze podobal im sie...
Wiadomo, ze nie wszystkim bo zaden film kazdego nie zadowoli:)

Zdradze Wam pewna tajemnice. W Polsce są juz ludzie ktorzy sa w posiadaniu pelnej wersji DVD+cd2 z bonusem.

talon a co masz do tych od star treka?

Czy Bastion jest w stanie potwierdzic wiadomosci podane przez starwars.pl, ze "ROTS" ma sie ukazac 28.11 i ma kosztowac mniej, tj. 59, a nawet "w niektorych sklepach" 49 zl?

Pewnie byśmy się przyłączyli do ogólnego sukcesu, gdyby nam ktoś nie zrobił koło pióra... :(

hm, nie tylko świat filmu i gier i wyskakuje z zabawkami, no nie wiem ciekawe kto sie z tym zgodzi bo ja myślałem że zaraz za filmami czają się książki ale widać autor myśli iż fani to imbecyle i nie czytają:)

ja już chce to DVD!!!! Jak tylko wyjdzie to sprintem biegne to sklepu kupić. I nikt mnie nie wyprzedzi!!!!!!!

Czytając to aż sie ciepło na serduszku robi. Teraz tylko chciało by sie przysrać tym od star-treka ;D

Darth Globus -------chyba jednak budziłuznanie. Troche poczytaj prasy filmowej to sie dowiesz.

"film "Gwiezdne Wojny: Epizod III", który wzbudził powszechne uznanie krytyków"
Pierwsze słysze...

Smiesznosc tego newsa polega na tym ze unas ani dvd ani zabawek niema...unas to szybciej action mena sie kupi niz pluszaka jar jara

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Zemsta Sithów"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.